10 prognoz dotyczących przyszłości e-commerce

Spersonalizowane zakupy zmieniają sposób, w jaki znajdujemy, kupujemy i polecamy produkty naszym znajomym.

Ale z biznesowego punktu widzenia, co ma teraz przyciągnąć uwagę kupujących?

Zobacz także: 5 zaskakujących miejsc, w których e-commerce się rozwija

Poprosiliśmy 10 założycieli o podzielenie się tym, co myślą o przyszłości spersonalizowanych zakupów (e-commerce, słuchajcie!). Oto, co mieli do powiedzenia:
1. Niestandardowe wszystko

patrick curtisClothes, buty, okulary i prawie wszystko, o czym myśleliśmy nigdy nie poruszać się w pełni online, będzie online. Powód jest prosty: po co pozostawić komfort własnego domu, skoro możesz dostać coś niestandardowego na swój dokładny rozmiar za mniej? Wierzę, że to jest przyszłość.

2. Indywidualne planowanie wyposażenia

Liam Martin Z witrynami takimi jak DailyLook, które masowo produkują modne stroje, to tylko kwestia czasu, zanim firma może produkować zindywidualizowane stroje. Łącząc dane przesłane przez użytkowników i dane zebrane cyfrowo z aktualnymi trendami, zapewnilibyśmy usługę, która łączyłaby stroje, by pasowały do ​​stylu konsumenta, a jednocześnie były modne, a nawet sugerowałyby rozmiary. Programowanie można rozszerzyć na pielęgnację włosów, pielęgnację skóry i kosmetyki. Wystarczy, że kliknie przycisk, a cały wygląd, który w całości będzie jej stylem, pojawi się na wyciągnięcie ręki z rabatem.

3. Wirtualne rozmiary

Wesoła farma gra planszowa

Kelly Azevedo Trudność z próbowaniem na różnych rozmiarach będzie się zmniejszać wraz ze wzrostem jakości wideo, a my jesteśmy w stanie mierzyć i dopasowywać ubrania w zaciszu domowym. Ponieważ marki różnią się znacznie pod względem rozmiarów, dla marginesów zysku jeszcze ważniejsze będzie unikanie zwrotów i wymiany kolorów, stylu, wzornictwa i dopasowania. Jako bonus, ta sama technologia będzie pozytywnym impulsem dla branży fitness, ponieważ konsumenci mogą zobaczyć, jak ich ciała zmieniają się (na lepsze lub gorsze) z jednego dopasowania do drugiego.

4. Projekty niestandardowe

Bhavin ParikhWięcej i więcej firm w dzisiejszych czasach pozwala klientom reprezentować się poprzez niestandardowe projekty. NikeiD pozwala klientom projektować własne buty. Klienci mogą kupić wymienną twarz i pasek w Modify Watches. Ten trend niestandardowych projektów i wymienności pozwala klientom naprawdę wyrazić siebie poprzez swoje ubrania. Jest bardzo potężny.

5. Spersonalizowane marki

Erik SeveringhausTutaj jest bardzo dużo danych o klientach, a firmy zajmujące się e-commerce, które dbają o swoich klientów, aby spersonalizować ich komunikację, wygrywają dzień. Oznacza to, że każdy element wiadomości będzie spersonalizowany, od strony internetowej do kierowania na społeczność, a zwłaszcza e-mail. W ciągu pięciu lat komunikacja, którą otrzymasz na temat wszystkich zakupów, będzie zakorzeniona w twoich zachowaniach, danych demograficznych i psychograficznych. Będziesz czuł się tak, jakby każdy sklep miał osobistego klienta tylko dla ciebie, i to ci się pokaże. Ci, którzy nie stosują się do stylu komunikacji “nadawczo-odbiorczej”, tracą markę, która naprawdę obejmuje personalizację.

6. Drukowanie 3D na odzież

Mitch Gordon Myślę, że w końcu będziemy mogli wydrukować własne ubrania. Rozpoczynamy drukowanie 3D, a my jesteśmy na bardzo wczesnym etapie tej rewolucji. Kto by pomyślał o fabrykach, które mamy dzisiaj 100 lat temu? Dzisiaj nie możemy nawet zacząć pojmować sposobów, w jakie będziemy wytwarzać produkty wiele lat. Myślę, że technologia druku 3D pozwoli nam drukować ubrania według naszych rozmiarów. Jak fajnie byłoby wybrać się do Banana Republic, wybrać wybraną przez siebie tkaninę i wydrukować ci koszulkę? To się stanie.

7. Human Online Shopping Concierges

Chuck Cohn Wielu konsumentów docenia pomoc prawdziwej osoby, jeśli chodzi o niektóre rodzaje zakupów. Technologia umożliwi firmom świadczenie usługi w stylu concierge, która będzie korzystać z podstawowych algorytmów personalizacji, aby umożliwić prawdziwej osobie przedstawianie rekomendacji. Dodana personalizacja przedstawicieli ludzkich będzie uzasadniona znacznie bardziej znaczącymi i długotrwałymi relacjami z konsumentem. Zaufanie zostanie zbudowane, a konsumenci będą przyzwyczajać się do outsourcingu większości zakupów online do osobistego asystenta.

8. Konwergencja doświadczenia zakupowego

john-jackovinJe zakupy internetowe stały się widoczne w latach 90., istniała wyraźna linia między sklepami stacjonarnymi i internetowymi. Gdy sklepy typu “cegła-zaprawy” zaczęły widzieć kupon sprzedaży, pogrążyły się w Internecie, tworząc operacje typu “kliknij i zapraw”. To zamazało linie między sprzedawcami fizycznymi i wirtualnymi. Teraz linia jest rysowana między telefonem a komputerem. Jeszcze kilka lat temu zakupy mobilne były prawie niespotykane. Czytamy o telefonii komórkowej i mobilnej, która nadal tworzy rozróżnienie między telefonem a komputerem. Gdy ta linia się zaciera, zakupy będą skupiać się wokół osoby. Ludzie oczekują, że będą patrzeć, dotykać i badać na wielu urządzeniach, osobiście i wirtualnie. Medium lub urządzenie ostatecznie staje się nieistotne.

9. Zalecenia algorytmiczne

Sugestie produktów Trevor SummersAmazon są świetne, ponieważ mają tak wiele danych zagregowanych. Ale nie mają wystarczająco dużo danych o mnie z innych usług i produktów, które posiadam. Gdyby tak było, mogłem uzyskać niesamowity zbiorczy widok tego, co jest dla mnie istotne w oparciu o pełniejszy profil.

10. Zaangażowanie klienta w zakresie 360 ​​stopni

Eric KoesterTo konsumenci kupują od marki sześć do dziesięciu “drobiazgów”. Dzisiejsi klienci doświadczają Twojego produktu lub usługi na różnych platformach – od mobilnych, internetowych, fizycznych, medialnych i odsyłających. Możemy spodziewać się zaangażowania konsumentów tam, gdzie są i przeprowadzić to doświadczenie na różnych platformach dla każdego z tych pierwszych sześciu tuzinów. Klient może najpierw poznać Twoją markę z osobistego skierowania, ale może eksplorować ją na telefonie komórkowym lub tablecie przed wykonaniem głębokiego nurkowania w sieci. Po tych doświadczeniach mogą przejrzeć witrynę innej firmy, zanim przejdą do sklepu. To wieloplatformowe doświadczenie związane z zakupami przed zakupem wymaga 360-stopniowego widoku klienta, aby ostatecznie zakończyć sprzedaż. Pomyśl holistycznie o tym, jak konsument korzysta z różnych platform.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.