4 kroki do lepszego pozycjonowania w 2019 roku

Zmapowałeś świąteczny plan marketingowy swojej firmy i teraz go wdrażasz. Wkrótce zwrócisz uwagę na nadchodzący rok.

Skorzystaj z tych czterech kroków, aby utworzyć strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek na 2019.
Analiza słów kluczowych

Zacznij od badania słów kluczowych. Chodzi o zrozumienie rynku słów kluczowych – tego, czego szukają konsumenci, odnosząc się do Twojej oferty iw jakiej ilości. Następnie użyj tych informacji, aby sprawdzić aktualną skuteczność bezpłatnych wyników wyszukiwania i określić osiągalne cele.

Chodzi o to, aby zrozumieć … czego konsumenci szukają w związku z Twoją ofertą iw jakiej ilości.

Na przykład, jeśli Twoim celem jest zwiększenie ruchu, na przykład śledź marynowany, ale już dominujesz słowa kluczowe związane z marynowanym śledziem, twój cel może się nie udać.

Udaj się do swojego ulubionego narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, takiego jak Planer słów kluczowych Google. Zagreguj dane, aby słowa kluczowe zawierające te same słowa lub intencje zostały dodane razem. Możesz na przykład umieścić słowa kluczowe “buty kowbojskie” i “ubranie” w ogólnej kategorii “rozruchowej”, aby zrozumieć wartość tego słowa kluczowego w porównaniu do innych rodzajów obuwia.
2018 Analiza wyników

Następnie zmierzyć wydajność do 2018 r. W porównaniu do 2017 r.

Część pomiaru będzie w Google Search Console, patrząc na słowa kluczowe, które doprowadziły ruch do Twojej witryny w porównaniu z badaniami słów kluczowych. To jest Twoja podstawowa wydajność. Użyj go, aby określić rozsądne cele, a także wiedzieć, kiedy osiągniesz te cele.

Nie ustawaj zbyt dokładnie w liczbach – Google przybliża je do Planera słów kluczowych. Szukasz przybliżonego przewodnika po bieżących wynikach, by mieć coś na czym oprzeć swoje cele.

Spójrz też na strony, które prowadziły Twoją naturalną skuteczność wyszukiwania. Które strony mogą być lepsze? Czy w raporcie analitycznym brakuje niektórych, co oznacza, że ​​nie prowadzą one żadnego performance? Skorzystaj z tych stron w 2019 roku.

Wydajność tematów słów kluczowych i unikatowych stron da ci pomysły na temat tego, gdzie się skupić.
2019 Bramki

Pierwszym krokiem do stworzenia strategii jest zrozumienie, co chcesz osiągnąć. Bez celów strategia jest bezkierunkowa.

Ustalając cele, należy użyć S.M.A.R.T. struktura.

Konkretny. Co dokładnie osiągniesz? “Zwiększanie wydajności” jest zbyt ogólne. Czy dążysz do wzrostu przychodów lub ruchu? Czy Twój cel dotyczy SEO, czy obejmuje płatne media i inne kanały?

Wymierny. Skąd będziesz wiedzieć, czy to osiągnąłeś? Cel potrzebuje miarki, aby zmierzyć postęp.

Osiągalny. Czy twój cel jest możliwy? Istnieje cienka granica między wyznaczaniem celów rozciągających, które popychają cię do osiągania więcej i uczynienia ich tak nieosiągalnymi, że demoralizują.

Istotnych. Czy to ma znaczenie? Cel musi mieć znaczący związek z rentownością. Upewnij się, że cele bezpośrednio wpływają na wydajność witryny.

Związany z czasem. Kiedy osiągniesz swój cel? Cel bez ramy czasowej nie ma charakteru pilnego.

Korzystanie z S.M.A.R.T. metoda, znaczący cel e-commerce na 2019 r. może być “Zwiększenie przychodów z ruchu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w 2019 r. o 10 procent w porównaniu z 2018 r.”

Celuj w trzy do pięciu celów SEO. Ustawienie zbyt wielu może być przytłaczające i osłabić ostrość w zbyt wielu kierunkach.

Celuj w trzy do pięciu celów SEO. Ustawienie zbyt wielu może być przytłaczające i osłabić koncentrację …

Definiowanie strategii SEO

Wiesz już, gdzie kryje się zapotrzebowanie na słowa kluczowe i jak przeciw nim postępujesz. Wiesz, co chcesz osiągnąć. Strategia to po prostu stwierdzenie, w jaki sposób osiągniesz te cele.

Na przykład Twoim celem może być zwiększenie ruchu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania słów kluczowych “buty” o 10 procent w 2019 roku w 2018 roku. Jak to zrobisz? Może być konieczne zoptymalizowanie zawartości na niektórych stronach. Może wymagać ulepszenia ścieżki indeksowania do wysokiej klasy butów. Być może mógłbyś opublikować artykuł na temat butów do pielęgnacji butów lub wodoodpornych butów.

Weź również pod uwagę ważne święta, wydarzenia i premiery kampanii do 2019 r. Przeanalizuj dane dotyczące słów kluczowych i historycznych wyników sprzedaży odpowiednich dla każdego z nich. Na przykład, sprzedaż butów deszczowych wzrosła w kwietniu każdego roku w innych kanałach, ale w naturalnych poszukiwaniach pozostała bez zmian. To może wskazywać na możliwość SEO w 2019 roku.

Twoja strategia SEO może być odręcznym zbiorem celów przypiętych do ściany za pomocą jednego wiersza pod każdym celem opisującym, jak to osiągnąć. Rób to, co działa dla ciebie. Ale nie zniechęcaj się do robienia tego.

http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.angelofdeath.pl/
http://www.grykubusia.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.