5 wskazówek dotyczących sukcesu w globalnym handlu elektronicznym

E-commerce eksploduje, a to oznacza, że ​​firmy, których nie stać na rzeczywisty sklep, nagle sprzedają swoje produkty online, nie tylko klientom w ich własnych dzielnicach, ale na całym świecie.

Ale nakłanianie ludzi do kupowania tego, co sprzedajesz, jest bardziej zniuansowane, niż myślisz, szczególnie z dodatkowymi komplikacjami związanymi z kontaktami z zagranicznymi klientami.

Craig Vodnik, współzałożyciel i wiceprezes operacyjny w Kolonii, niemiecki dostawca ecommerce Cleverbridge, ma pewien wgląd w globalne strategie biznesowe. Jego firma zajmuje się ponad 300 międzynarodowymi programami i korporacjami SaaS, takimi jak Acronis, Avira, Dell DELL + 0%, Malwarebytes i Parallels. Jest także autorem “Building Keystones”, blogu skoncentrowanego na cyfrowym e-commerce.

Oto jego lista problemów cenowych, które każda firma, która myśli o sprzedaży online, musi zwrócić uwagę na:

1 – Elastyczna wycena

Im szerszy sprzedajesz swoje produkty, tym więcej cen rynkowych musisz znać i odpowiednio zmieniać, jeśli możesz. “Jeśli sprzedajesz produkt konkurencyjny za 50 GBP w Wielkiej Brytanii, konwersja tego produktu na dolary amerykańskie powoduje, że produkt kosztuje około 80 USD w USA”, wyjaśnia Vodnik. “Jednak konkurenci w USA mogą wyceniać swój produkt na 50 USD, więc nawet jeśli wyceniasz walutę lokalną, nie jesteś wyceniany konkurencyjnie, a świadomi cen kupujący zrezygnują z Twojej witryny dla konkurenta.”

2 – Waluty są mylące

Pomimo faktu, że konwersja walut jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, zobaczenie nieznanej waluty w witrynie e-commerce jest mylące dla wielu osób i może doprowadzić do porzucenia koszyków online. Aby zmniejszyć tarcie w handlu elektronicznym i porzucenie koszyka, ustal ceny w każdej odpowiedniej walucie lokalnej “- mówi Vodnik.

3 – Prezentacja cen

Liczby zaokrąglające mogą sprawić konsumentom różnicę psychiczną, w to wierzcie lub nie. Kursy wymiany mogą spowodować, że przyjazne dla oka dane liczbowe pozwolą uzyskać mniej zaokrąglone, niezręcznie wyglądające liczby. “Jeśli pokażecie klientowi UE produkt wyceniony na 23,81 EUR, a nie na bardziej przyjazną dla klienta cenę 25,00 EUR, niepotrzebnie zwiększa się tarcia w handlu elektronicznym i uświadamia im, że wasza firma najwyraźniej nie jest znajduje się w ich rodzinnym kraju “, mówi Vodnik. “Twoi klienci powinni widzieć ceny produktów w czystych, okrągłych liczbach, aby jeszcze bardziej uprościć proces podejmowania decyzji o zakupie.”

4 – Płatność lokalna

Prośba klientów, aby zapłacili w sposób, w jaki nie są przyzwyczajeni, może sprawić, że będą podejrzliwi i wywołają kłopoty z zakupem, które zmniejszą dochody. Możesz sprawić, by poczuli się jak w domu, pracując z tym, co wiedzą. “Na przykład w Niemczech przelewy bankowe są najważniejszą lokalną metodą płatności” – wyjaśnił Vodnik. “Podczas gdy w Japonii popularną alternatywą jest metoda płatności Konbini, która stanowi prawie 40% japońskich transakcji niektórych klientów”.

5 – Podatki

Wyświetlanie podatków od sprzedaży w sposób znany klientom internetowym pozwoli uniknąć podejrzeń i zwiększy komfort kupujących. Istnieją również kwestie prawne, ponieważ niektóre kraje mają różne wymogi w zakresie ujawniania informacji podatkowych. “W USA podatek obrotowy jest dodawany do ceny rynkowej i jest bardzo zróżnicowany w poszczególnych krajach i krajach” – powiedział Vodnik. “W UE podatek od wartości dodanej (VAT) jest podatkiem od postrzeganej wartości produktu, dlatego jest wprowadzany do obrotu jako składnik ostatecznej ceny.”

Zobacz: bud-len.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.