7 najlepszych strategii do sprzedaży Twojego koszyka

Istnieje wiele bardzo dobrych powodów, aby mieć sklep internetowy dla swojej firmy. Pierwszym z nich jest znacznie mniejszy koszt; nie płacisz za dzierżawę, za energię elektryczną, wodę i taką samą liczbę pracowników, jakich potrzebujesz do fizycznego sklepu. Istnieje również możliwość nieznacznie niższych kosztów marketingu; łatwiej jest zachęcić ludzi do kliknięcia ciekawego linku, niż po to, by wsadzić ich do samochodu i gdzieś pojechać. Ty też pozostajesz otwarty i możesz aktualizować każdą minutę każdego dnia, bez utraty sprzedaży. Twoje godziny otwarcia są dłuższe, a Twój produkt może dotrzeć do znacznie większej grupy docelowej, gdy wysyłanie ich do nich staje się możliwe. Niezależnie od tego, czy sklep internetowy jest tylko częścią Twojej firmy, czy też jest jej częścią, musisz utrzymywać stały poziom inwestycji, aby mieć pewność, że czerpiesz wszystkie te korzyści. Jednym z najważniejszych sposobów na to jest odkrycie silnych strategii marketingowych, aby przyciągnąć ludzi. Więc jakie są najlepsze strategie, aby wprowadzić na rynek sklep internetowy?

1) Zwiększ oceny w wyszukiwarkach
W jaki sposób większość osób szukających Twojego produktu znajdzie cię? Będą korzystać z wyszukiwarek, gdzie znajdą nie tylko Ciebie (jeśli są w stanie Cię znaleźć), ale także strony po stronie swoich konkurentów i ich produktów. Twój produkt i usługa mogą być znacznie lepsze i o wiele bardziej unikalne, ale nie będzie miało znaczenia, czy klienci nie będą w stanie znaleźć Twojej strony, aby przekonać się, jaka jest niesamowita. Na szczęście studiowanie SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) jest dostępne, aby podnieść priorytet w wyszukiwarkach.

Istnieje wiele strategii, jeśli chodzi o SEO, a wiele z nich stale ewoluuje wraz ze zmianą algorytmów wyszukiwarek. Jedną z ogromnych strategii, która jednocześnie pomaga ludziom w znalezieniu Twojej witryny w sposób organiczny, jest budowanie linków. Kiedy twoja strona jest połączona z inną (w wiarygodny sposób), wyszukiwarki odnotowują to. Jednak silniki stały się inteligentne, więc nie spamuj linku przy każdej okazji, lub może obniżyć twoje oceny. Jednak znalezienie osób, które są skłonne do linkowania do Twojej witryny (i powinieneś zamieścić link do innych stron, które posiadasz) jest doskonałym sposobem, aby pomóc w marketingu i pozycjonowaniu SEO w tym samym czasie.

Kolejną dużą techniką SEO jest wykorzystanie dziennego światła dziennego ze słów kluczowych. Zrozumienie, jak działają słowa kluczowe, może być jedną z największych zalet marketingu internetowego. Na szczęście dla nas wszystkich istnieje wiele wspaniałych narzędzi online (zarówno płatnych, jak i bezpłatnych, w zależności od zestawu umiejętności i aktualnych potrzeb), które pomogą nam wybrać słowa kluczowe do użycia. Słowa kluczowe to słowa i wyrażenia wpisywane przez użytkowników w pasku wyszukiwania w wyszukiwarkach, dzięki czemu użytkownicy mogą znaleźć Twoją witrynę. Sznurowanie witryny za pomocą słów kluczowych jest ważne, aby pomóc Ci znaleźć Cię, zwłaszcza jeśli chodzi o docelowych odbiorców. Ważne jest również posiadanie wielu różnych słów kluczowych, od wysoce specyficznych do szerszego zakresu. Jeśli na przykład prowadzisz firmę produkującą cukierki domowej roboty na wybrzeżu, chcesz mieć pewność, że słowo kluczowe “zawiera” słodycze “, ale także” słonowodne toffi “. Pomoże to nie tylko znaleźć Cię, ale także kogoś, kto szuka” domowej roboty słonowodne toffi “jest dużo dalej w cyklu kupowania niż ktoś szukający” słodyczy “i jest o wiele bardziej prawdopodobne, że kupi, gdy znajdą to, czego chcą. Są to klienci, których chcesz natychmiast złapać.

2) Ustanowienie (i konsekwentne utrzymanie) bloga
Wszyscy i ich matka mają bloga w dzisiejszych czasach, a większość z nich nigdy nie będzie widoczna dla nikogo poza ich pisarzem. Nie musi tak być w twoim przypadku, a faktyczny blog pełen oryginalnych treści informacyjnych (i oczywiście niektórych słów kluczowych) może być niezwykle pomocny, jeśli chodzi o marketing internetowy. Blog oferuje ogromną szansę na ustalenie marki i produktu w sposób, w jaki chcesz, aby był widoczny i zapamiętany. Pozwala także na ustanowienie siebie jako wiarygodnego organu w swojej branży, zarówno dla swoich rówieśników, jak i klientów, zarówno obecnych, jak i przyszłych. Możesz także skorzystać z okazji, by reklamować nowe produkty lub specjalne promocje, generując szum reklamowy wśród swoich docelowych odbiorców.

Większość czasu, wciągając ludzi do twojego bloga, może być wyzwaniem. W tym miejscu musi pojawić się cierpliwość. Regularnie aktualizuj unikalne treści, aby ludzie wracali. Nie zniechęcanie się może być trudne, ale dzięki częstym aktualizacjom nadal będziesz dawał ludziom coś, do czego mogliby wrócić po raz kolejny.

Nie zapominaj, że zawsze możesz zamieścić blog gościa na innych stronach, a na Twoim ekranie pojawią się autorzy gościnni. Daje to możliwość budowania linków i przyciągania uwagi już uznanych czytelników wśród pożądanej publiczności.

3) Zbuduj Momentum w mediach społecznościowych
Media społecznościowe zmieniły naszą rzeczywistość. Facebook szacuje codziennych użytkowników na ponad 480 milionów ludzi. Pomyśl o tym przez chwilę. Tylko ich codzienni użytkownicy stanowią ponad 480 milionów ludzi. Jeśli nie widzisz tam potencjału marketingowego, zacznij. Facebook odszedł daleko od swojego początku jako czysta istota dla studentów, a łączy się z bardzo popularnymi serwisami, takimi jak Twitter i Reddit. Pod względem prostoty, na Facebooku i Twitterze najłatwiej jest zacząć.

Posiadanie serwisów społecznościowych dla klientów i rówieśników do przeglądania jest kluczowe dla większości firm dzisiaj. Pomaga w budowaniu marki i pomaga utrzymać aktualność klientów. Reklamowanie nowych produktów, usług i promocji odbywa się łatwo w sieciach społecznościowych, a (bonus!) Jest łatwo udostępniany. Użytkownicy, którzy dzielą się Twoimi informacjami i linkami, będą mogli przekazywać informacje wszystkim swoim znajomym, rozszerzając sieć dalej i szybciej niż to było możliwe. Jak we wszystkim, zachowaj oryginalne i unikalne treści, aby wzbudzić zainteresowanie.

Dużą wskazówką dla sukcesu, jeśli chodzi o media społecznościowe, jest interakcja z ludźmi. To znaczy przecież, o co chodzi. Nie tylko może to budować swoją markę i wzbudzać zainteresowanie, ale może mieć ogromne znaczenie dla obsługi klienta. Opublikuj pytanie lub oznaczyć je w reszcie swojego posta, prosząc o opinię osób w Twojej sieci. Zamiast zdobywać kilka podobieństw, możesz uzyskać cenne informacje zwrotne w odpowiedziach. Jeśli inni użytkownicy zostawiają posta lub tweeta na swojej stronie, odpowiedz im, czy dziękujesz im za miłe słowa lub przepraszasz za coś negatywnego i oferujesz rozwiązanie. Poświęcenie czasu na odpowiedź, zwłaszcza gdy komentarz jest mniejszy niż idealny, pomoże Twojej reputacji obsługi klienta. Pokaże, że ci zależy, wystarczy, aby pomóc swoim klientom nawet z mediów społecznościowych.

Nie zapomnij także o stronach takich jak Quora. Quora to serwis społecznościowy oparty na pytaniach i odpowiedziach, który zawiera pytania i odpowiedzi kierowane przez społeczność. Zadawanie pytań może dostarczyć cennych informacji zwrotnych na temat tego, czego szukają klienci i aktualnych trendów na rynku, podczas gdy odpowiedzi na pytania mogą pomóc w budowaniu marki i ustanowieniu Ciebie jako eksperta w Twojej dziedzinie. W obu przypadkach nie masz nic do stracenia i wszystkiego, co możesz zyskać.

4) Market poprzez twoją listę e-mail
Jeśli ktoś zostawił Ci swój adres e-mail, w sklepie fizycznym, na stronie docelowej lub w biuletynie, użyj go! Nawet jeśli nie są tak zainteresowani i byli tylko uprzejmi lub naprawdę chcieli zaoferować zniżkę, nie oznacza to, że nie można ich bardziej zainteresować. Przygotuj biuletyn o dobrej jakości treści, który będzie często przesyłany do czytelników, i wysyłaj e-mailem informacje o nowych produktach i promocjach. Nie wysyłaj ich stale spamem przy użyciu nieistotnej wiadomości e-mail, aby uniknąć wysyłania ich bezpośrednio do wirtualnego kosza, a zamiast tego skorzystaj z okazji, aby podzielić się wartościowymi informacjami, gdy zajdzie taka potrzeba.

5) Prześlij swoją witrynę do katalogów
Oczywiście zgłoszenie witryny do wyszukiwarek jest ważne dla osób, które mogą ją znaleźć, ale są też inne miejsca, w których możesz ją przesłać. Możesz przesłać informacje o swojej witrynie i firmie do różnych katalogów biznesowych, w szczególności do katalogów specjalistycznych lub niszowych, do których pasujesz. Pomoże to klientom łatwiej znaleźć Twoją witrynę; nie tylko zwiększysz ruch, ale zwiększysz ruch w grupie docelowej, której szukasz.

Masz również możliwość lokalnego wyświetlenia swojej strony, jeśli masz fizyczną lokalizację. Możesz wyświetlać się na mapach, na których będą wyświetlane informacje o Twojej firmie, takie jak godziny pracy i dokładna lokalizacja na mapie. Chociaż jest to bardziej ogólna wskazówka i niekoniecznie tak wiele dla sklepu internetowego, może to być bardzo pomocne w znalezieniu firmy osobiście.

6) Użyj programu partnerskiego
Marketing to oczywiście ciężka praca, pochłaniająca mnóstwo czasu, energii i pieniędzy. Z tego powodu marketing afiliacyjny stał się niezwykle popularny. Marketing afiliacyjny jest zarówno efektywnym pod względem kosztów, jak i czasu, aby uzyskać nazwę i produkt. Zasadniczo zapłaciłbyś jedną lub więcej jednostek stowarzyszonych za każdego zdobytego klienta lub każdą sprzedaż bezpośrednio w wyniku ich wysiłków. Można to łatwo śledzić, a płacisz tylko wtedy, gdy uzyskasz wyniki i nic więcej. Istnieją zarówno specjaliści, jak i programy, które można wybrać dla potrzeb marketingu afiliacyjnego. Ponieważ płacisz tylko za wyniki, zyskujesz na wartości swoich pieniędzy, a posiadanie kogoś innego (zwłaszcza jeśli są oni dobrze wyszkoleni w marketingu), pozwala ci skoncentrować się na innych obszarach kampanii marketingowej i sam twój biznes.

7) Uruchom promocję
Czy zauważyłeś, jak specjalne promocje zostały wymienione w kilku różnych sekcjach? To dlatego, że działają. Każdy uwielbia specjalną ofertę, bez względu na to, czy chodzi o dyskontowanie, darmową próbkę, czy pełną ofertę. Nie tylko może to wywołać szum wokół twojego produktu, a ty, otrzymując swój produkt w nowe ręce, zawsze jest świetną rzeczą. Możesz zbudować lojalnego klienta, który może nie tylko wrócić do Ciebie i wydać pieniądze, ale może również polecić Ci swoich przyjaciół. Odbiorcy darmowych promocji często wykorzystują swoje doświadczenie na stronach takich jak Reddit, oferując bezpłatne i bezstronne reklamy w imieniu (na szczęście) bardzo zadowolonego klienta. Tak, możesz przegapić kilka dolarów z góry, ale w dłuższej perspektywie korzyści z łatwością przełożą się na koszty, jeśli zostaną wykonane prawidłowo.

Promocja “Poleć znajomemu” zawsze jest świetna. Oferowanie nagrody dla klientów, którzy wysyłają referencje, okazało się udane za każdym razem. Jeśli klient jest z Tobą zadowolony, prawdopodobnie odeślą Cię do swoich przyjaciół, ale dodanie prawdziwej zachęty jeszcze bardziej zwiększy te szanse. Ludzie szczególnie cenią zaufane źródło, takie jak przyjaciel, bardziej niż reklamy zamieszczane w Internecie, dlatego upewnij się, że korzystasz z sieci i sieci swoich klientów.

Pomysł ten idzie w parze z promocją lojalności. Jeśli Twoi klienci byli z Tobą przez pewien okres czasu lub przekroczyli ustalony próg pieniędzy z Tobą, możesz zaoferować bezpłatną próbkę lub świetną wartość. Może przekształcić zwykłych klientów w bardziej lojalnych, którzy z kolei będą bardziej skłonni polecać twoją firmę i nadal do ciebie wracać, mimo że są zachwyceni przez potencjalnych konkurentów.

Pierwsze swoje nazwisko i produkt tam, może być jednym z najtrudniejszych przeszkód do pokonania, i pozwalając ktoś wypróbować swój produkt za darmo lub ulgowego zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci będą próbować czegoś nowego zamiast pobytu z czego jesteśmy przyzwyczajeni do lub dokądś jeszcze.

http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/
http://www.grajcarnia.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/
https://redsms.pl/
https://www.redsonia.pl/
http://zlotypionek.pl/
http://www.pandasc.pl/
http://www.planszowadabrowa.pl/
http://www.gamesworld.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.