7 wskazówek, jak optymalizować zawartość wyszukiwarek

Optymalizacja wyszukiwarek zależy od trafności treści. Brak trafności oznacza brak rankingów i żadnych przychodów z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Wykonaj te siedem wskazówek dotyczących SEO, aby upewnić się, że Twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem najcenniejszego zestawu słów kluczowych, aby zapewnić naturalną skuteczność wyszukiwania.
7 wskazówek, jak optymalizować zawartość

Badaj tematy słów kluczowych. Znajomość wyszukiwarek w oparciu o słowa kluczowe powinna kierować Twoją naturalną strategią wyszukiwania, a także informować o strategii treści dla całej witryny. Skorzystaj z analizy słów kluczowych, aby przeanalizować, gdzie w Twojej witrynie mogą być luki, które muszą być wypełnione świeżą treścią. Podczas analizy przypisz intencje do tematów słów kluczowych – zakupu, informacji lub czystej intencji nawigacyjnej – aby zapewnić, że odpowiednie treści zostaną stworzone, aby spełnić pragnienia wynikające z każdego tematu.

Upewnij się, że badanie słów kluczowych jest regularnie odświeżane – nie mniej niż raz w roku, najlepiej kwartalnie.

Upewnij się, że wyszukiwanie słów kluczowych jest regularnie odświeżane …

Usuń własną konkurencję. Mapuj motywy słów kluczowych na konkretne strony, aby mieć pewność, że jak najwięcej trafnych słów kluczowych ma miejsce w Twojej witrynie. Eliminuje to naturalną tendencję do optymalizowania każdej strony pod kątem podobnego zestawu słów kluczowych o wysokim natężeniu.

Mapowanie słów kluczowych jest szczególnie korzystne na stronie z rozproszonym modelem SEO, w którym wiele działów zarządza własną optymalizacją. Staraj się organizować mapowanie słów kluczowych centralnie, aby działy nie walczyły o rankingi na stronach, które są tylko częściowo trafne w przypadku motywów o wysokim popycie.

Zoptymalizuj procesy redakcyjne. Optymalizacja treści staje się znacznie łatwiejsza, jeśli SEO zostanie włączone przed utworzeniem treści. Uwzględnij SEO w spotkaniach redakcyjnych, aby udostępniać badania słów kluczowych, które mogą generować nowe pomysły na kalendarz treści, a także wskazywać poszczególne tematy treści.

Celem jest uczestnictwo, a nie dyktowanie. Twórczość redakcyjna ma kluczowe znaczenie dla rozwijania treści, z którymi ludzie chcą się angażować. Tak zwana “zawartość SEO” – tekst napisany wyłącznie dla docelowych słów kluczowych – jest bolesny w czytaniu, nie powoduje zaangażowania i nie poprawia wydajności SEO.

Optymalizuj skalowalnie. Optymalizacja programistyczna – używanie domyślnych “formuł” do generowania tagów tytułu, opisów meta, nagłówków, atrybutów obrazu alt – jest najskuteczniejszym sposobem poprawy zawartości tagów na stronie. Wymaga interwencji programisty, ale wynikiem jest bardziej zoptymalizowana treść na każdej stronie witryny.

Strony z informacjami o produkcie zawierają interesujące możliwości, jeśli chodzi o skalowalną optymalizację. Narzędzia do zarządzania produktem zawierają olbrzymią liczbę danych, które można wykorzystać do tworzenia wypunktowanych list atrybutów produktu lub nawet podstawowej kopii pomocniczej na stronach, aby przynieść korzyści kupującym, a także zwiększyć wydajność SEO.

Na przykład na stronie szczegółów produktu można znaleźć listę dostępnych materiałów, kolorów, wykończeń, rozmiarów, stylów i innych atrybutów.

Optymalizacja programowa … to najskuteczniejszy sposób na ulepszenie zawartości tagów na stronie.

Optymalizuj ręcznie. Formuła może zająć ci tylko tyle. Strony, które reprezentują tematy słów kluczowych o najwyższej wartości, wymagają ręcznej optymalizacji w celu dokładnego dopasowania. Tagi tytułu i metaopis są typowymi celami dla ręcznych poprawek.

Optymalizowanie tytułów to zazwyczaj poprawianie niezręcznej gramatyki wprowadzanej przez formuły. Na przykład ta sama formuła, która generuje “Zegarki damskie” i “Obuwie damskie” jako nagłówki poprzez łączenie ze sobą nazw płci i kategorii, może również tworzyć “Inne akcesoria dla kobiet”. Są to zazwyczaj przypadki skrajne i łatwe do zidentyfikowania w celu ręcznej optymalizacji przez przeszukanie witryny .

Główna treść tekstu na stronie powinna być zawsze ręcznie optymalizowana – skalowalne techniki optymalizacji nie mogą być stosowane do twórczo napisanych treści.

Monitoruj dane optymalizacyjne. Użyj Google Search Console lub raportu o indeksowaniu, by zidentyfikować zduplikowane lub brakujące elementy treści w witrynie. Na przykład źle zoptymalizowana witryna może mieć tag tytułu “Strona produktu” na każdej stronie produktu. Nie mówi to o wyjątkowej trafności, którą oferuje każda strona, i powoduje, że wyszukiwarki przerzucają witrynę, a inne są bardziej zoptymalizowane.

Ręcznie zoptymalizuj zduplikowane tagi tytułu i opisy meta, aby przekazać unikalne znaczenie dla tej strony. Jeśli każda strona zawiera zduplikowane tagi tytułu i opisy w metatagach, a Twoja witryna jest duża, zacznij od skalowalnej metody optymalizacji, zanim przejdziesz do podręcznika, aby przyspieszyć działanie.

Optymalizuj zasoby cyfrowe. Wreszcie, zoptymalizuj obrazy i filmy wideo na stronie. Obrazy nie powinny zawierać treści tekstowych. Jeśli obraz zawiera tekst, powinien zostać przeniesiony na obraz w tle przy użyciu CSS, aby wyszukiwarki mogły pobierać i indeksować zawartość. Atrybut alt obrazu może być wtedy pusty – zmienny tekst mówi wszystko.

http://www.ajkshop.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.