E-commerce Marketing Youtube

Jednym z najlepszych sposobów promowania swoich produktów jest marketing w serwisie Youtube. Dzieje się tak nie tylko z powodu dostępu do odbiorców, ale także dlatego, że demonstruje twoje produkty, zanim potencjalni klienci zdecydują się na zakup. Filmy wideo to zupełnie nowy sposób na poznanie swojego produktu. Więcej niż zdjęcie, potencjalni kupujący będą mogli zobaczyć, w jaki sposób Twoje produkty są rzeczywiście używane.

Istnieje kilka sposobów na promowanie swoich produktów e-commerce na Youtube. W tym artykule pokażę ci różne metody, jak to zrobić.
METODA 1: Twórz ciekawe recenzje produktów wideo

Pierwszym sposobem pełnego wykorzystania Youtube do marketingu witryny e-commerce jest tworzenie recenzji produktów. Są to filmy, które pokazują, jak wygląda produkt i jak jest on faktycznie używany. To wspaniałe, ponieważ potencjalni klienci mogą zobaczyć podgląd swoich produktów, zanim faktycznie je kupią.

Jednak tworzenie recenzji produktów wymaga pewnego wysiłku. W rzeczywistości istnieje wiele kroków, które należy rozważyć, zanim będzie można stworzyć przyzwoity film wideo dla klientów. Oto kroki.
KROK 1: Przygotuj wymagania

Jest kilka rzeczy, które pozwolą Ci z powodzeniem nagrywać filmy o twoich produktach.

Najpierw potrzebujesz aparatu. Może to być Twoja kamera telefoniczna lub może to być kamera DSLR, jeśli zamierzasz robić wysokiej jakości filmy z recenzjami produktów na dłuższą metę.

Następnie będziesz potrzebować programu do edycji. Dla użytkowników komputerów Mac będą już mieć iMovie. W przypadku innych osób muszą nauczyć się korzystać z oprogramowania takiego jak Adobe i inne. Jeśli chodzi o mnie, uwielbiam używać Movavi Video Editor i Filmora. Istnieją inne opcje dla użytkowników systemu Windows. Po prostu spróbuj znaleźć to, co działa najlepiej dla Ciebie.

Inne opcjonalne narzędzia, których potrzebujesz to statyw i światła. Niektórzy nawet idą do tego stopnia, że ​​mają lightbox na produkt. W porządku. Należy jednak pamiętać, że są to opcje opcjonalne. Możesz je ostatecznie kupić, gdy zarobisz więcej pieniędzy ze swojej witryny e-commerce.
KROK 2: Naucz się strzelać i edytować filmy

Następnie musisz nauczyć się nagrywać wideo i używać oprogramowania do edycji wideo. Przekonasz się, że na początku może nie być łatwo. Zanim zrobisz to dobrze, będziesz musiał zrobić kilka artykułów na temat swoich produktów. Musisz wyciąć fragmenty wideo i dodać trochę muzyki. Wszystkie te mogą być dość przytłaczające, jeśli dopiero zaczynasz.

UWAGA: Upewnij się, że używasz muzyki royalty. W ten sposób nie zostaniesz oznaczony za naruszenie praw autorskich, jeśli chcesz go przesłać na Youtube.
KROK 3: Utwórz koncepcję wideo

Jednym ze sposobów, które pomogły mi nakręcić moje filmy o produktach, jest rozpoczęcie od koncepcji wideo. Tak wyobrażałem sobie, że wideo będzie wyglądało. Przyjrzę się innym filmom z recenzjami produktów i czerpię z nich inspirację. Następnie tworzę ogólną koncepcję wideo dla mojej recenzji produktu.
KROK 4: Wymień swoje sceny

Po rozwiązaniu tego pomysłu mam teraz pomysł, jak powinien wyglądać film. Tym razem przedstawię sceny lub materiały, które muszę wykonać, aby ukończyć wideo. To będzie mój przewodnik po projektowaniu tła filmu, a także stanie się moją listą kontrolną, zanim usiądę, by ją edytować.
KROK 5: Strzelaj w swoje sceny

Kiedy już będę miał swoją listę, zacznę strzelać. Następnie przeglądam moje nagranie, aby sprawdzić, czy mi się podoba. Jeśli mi się to podoba, przechodzę do następnego materiału, dopóki nie skończę z listą kontrolną z materiałem.
KROK 6: Edytuj swój film

Gdy wszystkie moje sceny zostaną pomyślnie przechwycone, rozpocznę edycję. Zauważyłem, że proces ten może być dość trudny na początku, ale w trakcie poruszania się stajesz się lepszy. To wymaga praktyki, podobnie jak w innych programach. Ale gdy już wiesz, gdzie są przyciski i co robią, możesz łatwo edytować filmy w ciągu kilku minut.
BONUS: Zapytaj Influencer, aby zrobił recenzje produktów dla Ciebie

Jeśli okaże się, że nagrywanie własnych recenzji produktów jest zbyt zniechęcające, istnieje inna opcja. Możesz poprosić influencer, by zrobił dla ciebie recenzje produktów. To coś więcej niż po prostu prośba o opinie zwrotne na temat twoich produktów. Chodzi także o wykorzystanie bazy obserwatorów, aby zwiększyć zasięg. Z tego powodu marketing influencer jest zalecany do marketingu e-commerce. Pozwala dotrzeć do większej liczby osób w krótszym czasie.
METODA 2: Tworzenie niezapomnianych reklam

Kolejny trend, który dostrzegam, to wykorzystanie reklam. Może to być opowieść lub lekcja moralna. Czasami historia może nie być bezpośrednio związana z produktem. Ale jest tak niezapomniany, że ludzie po prostu chcą się nim dzielić.

To, co sprawia, że ​​te filmy są wyjątkowe, to ich potencjał, by stać się wirusami. Są udostępniane we wszystkich sieciach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Youtube. Pozwala to uzyskać większy zasięg i ostatecznie większą sprzedaż produktów.
KROK 1: Poszukaj profesjonalnego kamerzysty

Uważam jednak, że reklam nie można zrobić samemu. Musi to być zrobione przez zespół z przynajmniej profesjonalnym filmowcem. Kamerzysta będzie w stanie wskazać, w jaki sposób reklama zostanie nakręcona i jak będzie wyglądać.
KROK 2: Brainstorm to wyjątkowa koncepcja komercyjna

Wynajęcie kamerzysty nie oznacza, że ​​powinien on mieć pełną kontrolę nad swoją koncepcją wideo. Zawsze możesz przeprowadzić burzę mózgów. Podziel się swoimi pomysłami z kamerzystą i pozwól mu odejść od swoich pomysłów.
KROK 3: Wykonaj go we współpracy ze swoim kamerzystą

Łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Ale można to zrobić. W tym miejscu trafiłeś na drogę, by zarejestrować swoją reklamę. Być może będziesz musiał zatrudniać inne osoby, aby grały w twojej mini-reklamie, ale wszystko w końcu działa.

UWAGA: To, co podoba mi się w wynajęciu kamerzysty, to to, że nie musisz się tak martwić o strzelanie i edytowanie. Twój kamerzysta zwykle ma to wszystko dla ciebie.
METODA 3: Kompilacja filmów wideo innych osób w jednym

Innym trendem, który odkryłem, jeśli chodzi o tworzenie filmów, jest możliwość wzięcia udziału w innych filmach i zsynchronizowania go w jedno. Znalazłem to w inspirujących filmach, w których biorą fragmenty popularnych osobistości, łączą się z inspirującą muzyką i tworzą całkowicie wyjątkowe wideo. Myślę, że to wspaniały pomysł i dobrze się układa, jeśli twoje produkty są z tym zgodne. Więc jeśli sprzedajesz inspirujące koszule, jest to świetny sposób na promowanie swoich produktów.

Ale nie ogranicza się do inspirującej niszy. Jeśli sprzedajesz produkty dla zwierząt, możesz łączyć zabawne filmy dla zwierząt domowych w jeden. Jeśli sprzedajesz produkty technologiczne, możesz łączyć recenzje produktów. Możliwości zależą tylko od Twojej kreatywności.

Oto kroki, które należy wykonać, aby utworzyć skompilowane filmy.
KROK 1: Pomyśl o koncepcji, która pasuje do Twojego sklepu internetowego

Jak już wspomniałem, koncepcja musi pasować do twojego sklepu. Im bardziej kreatywny, tym lepiej. Te filmy działają, ponieważ nie promują produktów. Ma również na celu zabawę. W niektórych przypadkach może również być wirusowy. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta, aby w końcu odwiedzili Twoją witrynę.
KROK 2: Przygotuj wymagania

W przeciwieństwie do recenzji produktów wideo, które wymagają aparatu, statywu, a nawet niektórych świateł, potrzebne jest tylko oprogramowanie do edycji. Oczywiście musisz wiedzieć, jak korzystać z oprogramowania. Może to być iMovie, Adobe i inne. Jak już powiedziałem, może to być trudne do nauczenia się na początku. Ale przyzwyczaisz się do tego, kiedy go używasz.
KROK 3: Twórz filmy wideo

To jest zabawna część. Tutaj właśnie tworzysz swoje filmy. W tym celu ta koncepcja jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób będziesz szukać filmów pasujących do Twojego motywu. Czas potrzebny na oglądanie filmów może być większy niż rzeczywista edycja. Ale jest to konieczne, ponieważ będziesz otrzymywać fragmenty z wielu filmów, aby faktycznie utworzyć film.

Gdy masz już swoje fragmenty, jest to kwestia łączenia ich poprzez dzielenie filmów i scalanie ich razem. Połącz je, dodając beztrosko inspirującą muzykę i gotowe.
METODA 4: Reklama w filmach innych osób

Pomysł na marketing e-commerce w serwisie e-commerce nie będzie kompletny bez płatnych reklam. To jest miejsce, w którym idziesz na Youtube i promujesz swoje filmy. Kiedy ludzie słyszą płatną reklamę, zwykle zaczynają działać. Uważają, że jest to zbyt trudne i pozbędzie ich pieniędzy. Ale to nie jest prawdą, jeśli wiesz, co robisz. W tej metodzie dowiesz się, jak łatwo jest promować swoje filmy na Youtube.
KROK 1: Zbierz informacje

Pierwszym krokiem jest zebranie informacji. W tym procesie będziesz szukać filmów z widzami, które pasują do Twoich produktów. Może to być bezpośrednie lub pośrednie. Jeśli sprzedajesz produkty dla zwierząt, możesz promować swój produkt w istniejących recenzjach wideo. Możesz też przejść do istniejących skompilowanych filmów. Zobacz, jak potężny jest? Oznacza to, że nie musisz już martwić się o zasięg swojego filmu, ponieważ będziesz go promował na filmach z wcześniejszymi filmami. Nie jestem nawet pewien, dlaczego Youtube na to pozwala. Ale myślę, że pomaga im zarobić więcej pieniędzy.

KROK 2: Przygotuj swój film i budżet

Aby to zadziałało, konieczne jest wideo. Mimo że możesz promować na podstawie istniejących recenzji filmów wideo i skompilowanych filmów, nie możesz promować niczego, jeśli nie masz filmu. To jest powód, dla którego stosuję inne metody przed tą metodą. Zanim to zrobisz, powinieneś mieć film do promowania.

Następnie potrzebujesz budżetu. To nie musi być duże. To powinno wystarczyć, aby dokonać tej konwersji. Jeśli budżet jest niski, zawsze możesz ustawić limit. W ten sposób reklama nie wyświetla się, gdy budżet jest już wyczerpany.
METODA BONUSOWA: Promuj inne rzeczy

E-commerce Marketing Youtube nie musi dotyczyć Twoich produktów. Możesz także promować inne części witryny.

Weź na przykład swój program polecający. Możesz utworzyć film prezentujący zachęty polecające, co może zachęcić więcej osób do przyłączenia się do Twojego programu. To także fajny film reklamowy. Dzieje się tak dlatego, że łatwo przyciąga uwagę widza.

Lub może chcesz zorganizować konkurs lub gratisów. Wspaniałą rzeczą jest to, że możesz to zrobić we współpracy z influencerami lub innymi markami. Oznacza to, że masz już kilka osób czekających na promocję Twojego filmu. Pozwoli to zaoszczędzić trochę pieniędzy na opłatach reklamowych, a jednocześnie uzyskać taki sam zasięg.

Istnieje wiele sposobów promowania produktów e-commerce na Youtube. Wszystko sprowadza się do Twojej kreatywności. Pamiętaj, że promowanie swojego sklepu internetowego w serwisie Youtube prawie nie dotyczy poglądów. Chodzi o nawrócenia. Będziesz chciał przyciągnąć do swojej witryny tak wiele osób, aby mieć większe szanse na zamknięcie tej sprzedaży.

Youtube to świetne miejsce do promowania swoich produktów. Nie dlatego, że wideo jest dobrą platformą do promocji. Dzieje się tak dlatego, że kupujący gromadzą się teraz na Youtube, szukając produktów, zanim je kupią. Współcześni kupujący są mądrzy. Nie kupują oni ślepo produktu. Wykonują własne badania. I jedno z miejsc, w których przeszukują te recenzje, znajduje się na Youtube. Pokazuje to, jak ważne jest, aby Twoja marka była tam, gdzie jest potrzebna. Kiedy twój produkt pojawia się, gdy go szukają, masz znacznie większą szansę na przekształcenie tego potencjalnego klienta w klienta.

http://www.grajcarnia.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/
https://redsms.pl/
https://staryswiat.com.pl/
https://www.redsonia.pl/
http://zlotypionek.pl/
http://www.pandasc.pl/
http://www.planszowadabrowa.pl/
http://www.gamesworld.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.