Ecommerce Link Building

Strona e-commerce bez linków jest jak wyspa pośród morza. Nikt nie będzie wiedział, że istnieje, chyba że komunikuje się ze światem zewnętrznym.

Jeśli twój sklep internetowy wciąż jest samotną wyspą, nadszedł czas, aby to zmienić.

Ale najpierw, oto kilka terminów, które musisz znać.
Co to jest SEO e-commerce?

https://dobretabletki.pl/gm-forte/

SEO związane z e-commerce to większy temat niż budowanie linków do e-commerce. E-commerce SEO składa się z dwóch procesów: optymalizacji strony i optymalizacji off-strony.

W optymalizacji strony, musisz zoptymalizować witrynę pod kątem danego słowa kluczowego.

Ale w celu optymalizacji offpage musisz budować linki zwrotne. Tutaj pojawia się budowanie linków e-commerce.
Czym jest budynek Link e-commerce?

Budowanie linków e-commerce to proces docierania do innych potencjalnych witryn, które mogą prowadzić do Ciebie. Nie chodzi o przesyłanie linków i spamowanie. Po aktualizacji algorytmu Google to już nie będzie działać. Zamiast tego podzielę się pewnymi strategiami, które naprawdę zachęcą ludzi do połączenia z Twoim sklepem internetowym.
Strategie budowania e-commerce Link

Budowanie linków e-commerce nie musi być skomplikowane. Oto dwie najlepsze strategie, które zadziałały dla mnie.
Strategia nr 1: Bait Influencers to Link to you

W tej strategii skupisz się bardziej na wpływowych osobach.
Dlaczego linki zwrotne od Influencers są lepsze?

Dają więcej niż tylko linki wsteczne. Zwiększają zaufanie. – Kiedy twój rynek widzi, że blisko współpracujesz z głównym graczem, natychmiast zwiększa twoje zaufanie do ciebie.
Ich linki zwrotne są rozpoznawane przez wyszukiwarki. – Również linki wsteczne od influencerów mają zazwyczaj wysoki autorytet. Wyszukiwarki używają teraz tego współczynnika do rangowania stron internetowych.
Jeden link może przejść długą drogę. – Nawet jeśli otrzymasz tylko 1 link od 1 potężnego influencer, może to wystarczyć, aby podnieść swój ranking i eksplodować ruch.
Otrzymujesz więcej linków wstecznych i ruchu w tym procesie. – Inną rzeczą, którą zauważysz, jest to, że ludzie będą linkować do ciebie, ponieważ widzieli cię na stronie internetowej influencer. Jest to klasyczny wpływ dźwigni. Najlepsze jest to, że nie musisz nic robić i dzieje się to automatycznie.

Jak przynęty influencerów połączyć z tobą

Influencers to naprawdę wartościowe połączenia, które mogą przyciągnąć Cię przed twoich docelowych klientów. Ale w jaki sposób można je połączyć z Tobą?

Oto proces krok po kroku.
KROK 1: Stwórz listę potencjalnych wpływowych osób

Najpierw zrób listę potencjalnych wpływowych osób. Robię to, odnotowując ich imię i nazwisko, bloga lub główny adres strony internetowej, a także ich portale społecznościowe i informacje kontaktowe.

Szukam ich na trzy sposoby: BuzzSumo, Keyhole i Google

1: BuzzSumo

Jeśli szukasz narzędzia do śledzenia influencerów, nie mogę zaproponować lepszego narzędzia niż BuzzSumo.

Korzystanie z niego jest łatwe. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać główne słowo kluczowe w pasku wyszukiwania i kliknąć zakładkę Amplification.

Voila! Natychmiast odkryje kilka największych wpływowych osób w Twojej branży.

Stąd możesz odwiedzać jak najwięcej stron, na które można wpłynąć, i wprowadzić wszystkie swoje dane do arkusza kalkulacyjnego.

Jedynym minusem jest to, że musisz zapłacić za niego po 14-dniowej próbie. A za 99 USD miesięcznie cena jest dość wysoka dla blogera, który właśnie zaczyna. Ustawia limit wyszukiwań, jeśli używasz go za darmo. Ale wciąż jest to naprawdę dobre narzędzie do wykrywania wpływowych osób, z którymi możesz pracować.

2: KeyHole

W przeciwieństwie do BuzzSumo, to narzędzie koncentruje się bardziej na tweetach na określony temat. Moim zdaniem może dostarczyć naprawdę dobrych informacji pomocniczych dla BuzzSumo.

Korzystanie z niego jest również bardzo łatwe. Po prostu wpisz główne słowo kluczowe i zaczekaj, aż załaduje wyniki.

Stąd możesz skupić się na sekcji Wpływ i kliknąć profile na Twitterze, aby zebrać ich strony internetowe i dane kontaktowe.

3: Google

Jeśli nie masz doświadczenia w korzystaniu z powyższych narzędzi, zawsze możesz skorzystać z Google.

Po prostu wpisz temat, który planujesz stworzyć, a odkryjesz niektóre z najważniejszych artykułów, blogów lub stron internetowych.

Zwykle ludzie, którzy są właścicielami tych witryn, są osobami, na które można celować.

Na przykład spróbowałem wyszukać “listę mediów społecznościowych” w Google i znalazłem Social Media Today.

To pokazuje, że Social Media Today jest czynnikiem, z którym muszę się skontaktować, jeśli stworzę artykuł na temat listy mediów społecznościowych lub czegoś podobnego.
KROK 2: Spójrz na ich treść

Kiedy znalazłem kilku dobrych wpływowców w mojej branży, zazwyczaj odwiedzam ich najpopularniejsze treści. Ponownie używam BuzzSumo do tej pracy. Tylko tym razem skupiam się na badaniach nad treścią.

Zazwyczaj ujawnia to najczęściej dzieloną zawartość influencer.

Następnie możesz zalogować je w arkuszu kalkulacyjnym.
KROK 3: Stwórz coś lepszego

Po zrobieniu spisu wszystkich treści influencer, nadszedł czas, aby stworzyć coś lepszego.

Jak ty to robisz? Wypróbuj jedną z tych strategii:

Podwój liczbę przedmiotów, jeśli jest to lista
Dodaj więcej szczegółów, dodając obrazy i szczegółowe opisy, jeśli jest to instrukcja
Stwórz z niego infografikę
Utwórz szczegółowe objaśnienie wideo

Może Ciebie zainteresować: https://dietasos.pl/slimberry/

Są to strategie, które pracowały dla mnie i moich klientów w przeszłości. Ale nadal możesz stać się kreatywny i tworzyć niesamowite treści z własnymi pomysłami.

KROK 4: Wyróżnij je jako główny zasób w swoim poście

Gdy skończysz z treścią, możesz teraz włączyć influencer jako główny zasób w swoim poście.

Zasoby są potężne, ale wielu blogerów i pisarzy tego nie robi.

To naprawdę proste. Po prostu dodaj pole zasobów na końcu posta, tak jak to zrobiłem tutaj
KROK 5: Sięgnij po infuzanty

Po zakończeniu postu udostępnij go swoim docelowym influencerom. Robię to, wysyłając do nich prostą wiadomość w swoim e-mailu lub na jednym ze swoich kanałów społecznościowych informując ich o poście.

Mój e-mail zwykle jest taki.

TITLE: Twój wpis z Postem __________ jest promowany na [twojastrona] .com

Cześć [Influencername],

Chcę tylko powiedzieć, że bardzo lubiłem czytać Twój post zatytułowany “_______________”

Napisałem artykuł zatytułowany “___________________” i opisałem Cię w nim.

Tak trzymaj!

[TWOJE IMIĘ]

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​zawsze chętnie złączyliby się. Niektórzy nawet promują Twój post w swoich kanałach w mediach społecznościowych i zapewniają duży ruch w Twoim poście.
Strategia nr 2: Napisz na infinnerów

Zamiast po prostu poprosić ich o połączenie z Tobą, po drodze możesz podać cenne treści na swojej stronie. Jak to robisz? Oczywiście piszesz do nich. Niektórzy mogą twierdzić, że publikowanie gości może nie być tak skuteczne, jak kiedyś. Ale używaj go we właściwy sposób i możesz łatwo uzyskać wysokiej jakości linki zwrotne do swojej witryny.
KROK 1: Poszukaj informatorów, którzy akceptują posty gościnne

Możesz to zrobić, przeszukując następujące zapytania.

słowo kluczowe intitle: “napisz do nas”
słowo kluczowe intitle: “napisz do mnie”
Słowo kluczowe intitle: “przyczynić się do”
Słowo kluczowe intitle: “submit” + inurl: blog
Słowo kluczowe “prześlij post gościa”
Słowo kluczowe inurl: / guest-post /
Słowo kluczowe “guest post”
Słowo kluczowe “guest post by”
Słowo kluczowe “przyjmowanie wpisów gości”
Słowo kluczowe “wytyczne dla postów gości”
Słowo kluczowe “autor guest”
Słowo kluczowe “artykuł gościnny”
Słowo kluczowe “kolumna gościa”
Słowo kluczowe “zostań kontrybutorem”
inpostauthor: guest keyword
inpostauthor: słowo kluczowe “blog gościnny”
inpostauthor: słowo kluczowe “guest post”
KROK 2: Przestudiuj ich istniejącą treść

Po znalezieniu strony internetowej przejdź do BuzzSumo, aby zapoznać się z zawartością na karcie Badania treści.

Następnie utwórz plik Excel. Powinno to obejmować kolumny takie jak tytuł, adres URL, długość posta, komentarze i liczba udziałów społecznościowych. W ten sposób można łatwo zauważyć trend, w którym posty są najczęściej udostępniane w jednym medium społecznościowym. Otrzymasz także szacunkową informację o tym, ile ruchu uzyskała treść.

Tutaj możesz wybrać treści, które możesz poprawić. Na przykład zobaczyłeś post w BuzzSumo zawierający niektóre hacki lub wskazówki od LinkedIn.

Następnie możesz utworzyć artykuł, który jest lepszy niż ten tytuł.

Na przykład możesz napisać “10 hacków na LinkedIn, które zwiększą ruch Twojej witryny”.

Możesz nawet wyjść na całość i stworzyć artykuł prezentujący “50+ poradników LinkedIn od ekspertów w całym Internecie”.

Pomysły na tytuł są nieograniczone.
KROK 3: Wyślij e-mailem tytuł do Influencer

Gdy masz już dobry widok swojej witryny i jej zawartości, nadszedł czas, aby wysłać im swój roboczy tytuł. Nazywam to “roboczym tytułem”, ponieważ twój docelowy influencer może nadal zmieniać go w oparciu o jego preferencje.

Lubię e-mail stworzony przez Dana Sitar w Be a Freelance Blogger i tutaj jest moja wersja jej e-maila.

Cześć [Blogger],

[Twoje imię tutaj. Jestem [YOURJOB]. Być może widzieliście mnie w [WEBSITEYOUFREQUENT] i komentowaliście na swoim blogu.

Wiem, że akceptujesz wpisy gościnne w witrynie, dlatego staram się pokazać temat, który idealnie pasowałby do Twojej grupy docelowej.

Planuję napisać artykuł zatytułowany “[Proponowany tytuł artykułu]”

Oto krótki zarys postu, by dać ci pomysł.

Przesyłam Ci także linki do mojego bloga, aby rzucić okiem na to, jak piszę:

Link do bloga 1
Blog Link 2

Daj mi znać, jeśli uważasz, że temat pasowałby do Twojego bloga, a ja to naprawię.

Dziękuję bardzo i czekam na wiadomość od Ciebie!

Twoje zdrowie,

[TWOJE IMIĘ]

KROK 4: Śledź

Wysłanie e-maila nie oznacza, że ​​powinieneś po prostu usiąść i czekać. Powinieneś zawsze podążać za tobą.

W tym obszarze podoba mi się pomysł Venchito Tampon SharpRocket. Oto e-mail, który wysyła do blogerów, z którymi się kontaktuje.

Cześć [Imię],

Nie otrzymałem od Ciebie wiadomości, a to mówi mi jedną z trzech rzeczy:

W tej chwili nie jesteś zainteresowany, ale możemy coś wypracować w przyszłości.
Nadal jesteś zainteresowany, ale nie zdążyłeś jeszcze do mnie wrócić.
Widziałeś nasze treści, ale uważasz, że nie nadaje się do dodania do Twojej strony.

Daj mi znać, który to jest, ponieważ zaczynam się martwić. Jeśli masz inne powody, daj mi znać, abym mógł przestać Ci przeszkadzać.

Dziękuję i czekam na wiadomość od Ciebie.

[TWOJE IMIĘ]
Uwielbiam ten e-mail, ponieważ pozwala ci zakwalifikować swoje oddziały, jeśli są aktywne, lub nie. Uwielbiam też go używać, aby nie musieć stale kontaktować się z celami gości.

Secret Trick: Możesz zrobić to na odwrót. Wystarczy, że napiszesz listę, zanim uzyskasz aprobatę i im ją pokażisz. Możesz następnie zapytać ich, czy chcą opublikować to na swoim blogu, czy nawet wesprzeć kilka pomysłów na współautorstwo. Uwielbiam tę sztuczkę, ponieważ wygrasz, nawet jeśli nie zaakceptujesz swojego posta. Rzadko się to jednak zdarza, jeśli utworzyłeś fragment treści, który jest tak dobry, że trudno go odrzucić.

To tyle w przypadku strategii marketingowych. Przejdźmy do niektórych narzędzi, aby to zakończyć.

Najlepsze narzędzia marketingu e-commerce

Aby zrobić dobry marketing, musisz użyć niektórych narzędzi. Oto niektóre z narzędzi, które kocham.

Mailchimp

Jednym z najprostszych sposobów promowania swojej firmy jest e-mail. Ale możesz to zrobić tylko jeśli masz autoresponder. Jednym z narzędzi, który zyskał ogromną uwagę w tym obszarze, jest Mailchimp. Ma wiele wspólnego z bezpłatnym kontem. Możesz zacząć zbieranie potencjalnych klientów od razu, bez konieczności płacenia za nic. To sprawia, że ​​jest to najlepsza opcja dla większości właścicieli witryn e-commerce. Należy jednak pamiętać, że bezpłatna opcja obejmuje tylko przechwytywanie leadów. Wysyłanie e-maili do potencjalnych klientów wymaga miesięcznej płatności. Może to wynosić zaledwie 10 USD miesięcznie, aż do 199 USD miesięcznie.
Bufor

Marketing w mediach społecznościowych to kolejna forma marketingu, którą należy wziąć pod uwagę, próbując zdobyć więcej linków i przyciągnąć więcej osób do swojego sklepu internetowego. Do tego potrzebne będzie narzędzie do automatyzacji, takie jak bufor. Czemu? To dlatego, że promocja w mediach społecznościowych jest zbyt trudna do zrobienia ręcznie. Najlepszą częścią Buffer jest rozszerzenie przeglądarki. Umożliwia to natychmiastowe kopiowanie i udostępnianie interesujących produktów w Twojej witrynie. Plany zaczynają się od 10 USD do 399 USD za plany agencji.
Partner OSI

Jaki jest najłatwiejszy sposób na przyciągnięcie użytkowników do Twojej witryny? To poprzez marketing skierowań. Duże marki, takie jak PayPal, Uber i AirBnb, wykorzystały to do zbudowania swojej witryny i powinieneś również z niej skorzystać. W tym celu będziesz potrzebować oprogramowania, które pomoże Ci zarządzać kampaniami skierowań. Partnerem OSI jest jedno takie oprogramowanie. Daje Ci dedykowany pulpit, który pozwoli Ci zobaczyć wszystkie przychodzące jednostki stowarzyszone i ich poleconych. Z tego panelu możesz także płacić prowizje za jednym kliknięciem. Wszystkie te obejmują również możliwość organizowania konkursów. Oprogramowanie kosztuje tylko około 47 do 247 USD miesięcznie.
BuzzSumo

Marketing społecznościowy nie powinien być ślepy. Powinieneś wiedzieć, czego ludzie oczekują, zanim się z nimi podzielisz. BuzzSumo to narzędzie, które może ci w tym pomóc. Umożliwia on przeszukiwanie Internetu w przypadku większości udostępnianych treści, dzięki czemu można dokładnie sprzedać swój rynek. Plany zaczynają się od 79 $ do 499 $ miesięcznie.
Ninja Outreach

Outreach to jedyna forma marketingu, której Google nie stroni. Polega ona na skontaktowaniu się z osobami wpływowymi w Twojej branży i poproszeniu ich o połączenie z Tobą, jeśli uzna Twoją witrynę za interesującą. Ale możesz to zrobić tylko za pomocą automatycznego narzędzia. Ninja Outreach jest właśnie taka. Pomaga znaleźć influencerów w branży i skontaktować się z nimi automatycznie. To wymaga odgadnięcia i trudności z marketingu influencerów. Comiesięczne plany zaczynają się od 69 dolarów dla blogerów i wzrastają do 599 $ dla przedsiębiorstw.
Zacznij budować linki do Twojego sklepu już dziś

Budowanie linków jest niezbędne dla ruchu i sprzedaży. Bez tego twój sklep internetowy nie przetrwa. Rozpocznij marketing swojej witryny już dziś. Użyj jednej ze strategii lub narzędzi powyżej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.