Jak IoT ma wpłynąć na marketing cyfrowy

Czołowe firmy zajmujące się tworzeniem aplikacji już dobrze wiedzą o korzyściach płynących z Internetu przedmiotów. Marketing cyfrowy to kolejny obszar zwiększonej świadomości najlepszych firm zajmujących się tworzeniem aplikacji. Teraz te dwa elementy można połączyć, aby stworzyć ulepszony marketing cyfrowy dla klientów na całym świecie. Teraz, gdy każdy proces biznesowy jest zarządzany przez urządzenia obsługiwane przez Internet Rzeczy, nadszedł czas, aby firmy podjęły aktywne kroki.

Setki miliardów urządzeń będą połączone z Internetem przedmiotów w ciągu najbliższych pięciu do dziesięciu lat. Miliony urządzeń są już zasilane przez Internet przedmiotów w dzisiejszych czasach. Najlepsze firmy zajmujące się tworzeniem aplikacji dostarczają swoim klientom narzędzia, których potrzebują, aby w pełni wykorzystać tę zaawansowaną technologię. Ale w jaki sposób firmy mogą czerpać korzyści z cyfrowego marketingu?

Jest to sektor, który w nadchodzących latach doświadczy licznych zmian. Ponieważ każde urządzenie będzie połączone, nie będzie brakowało możliwości marketingu cyfrowego. Przyjrzyjmy się bliżej tym możliwościom i temu, w jaki sposób wpłyną one na biznesy (i najlepsze firmy zajmujące się tworzeniem aplikacji).
1. Więcej osobistych spostrzeżeń od klientów biznesowych

Systemy IoT oferują tego rodzaju spostrzeżenia, które firmy spędzały niezliczone godziny próbując uzyskać. Ponieważ wszystkie wybory i wzorce konsumenta są rejestrowane w jednym miejscu, ułatwia to życie firmom, które chcą dotrzeć do grupy docelowej.

Otrzymywanie konkretnych zaleceń, które pozwalają firmie odpowiednio dostosować działania marketingowe, nigdy nie było łatwiejsze, a marketing cyfrowy osiąga w ten sposób nowe wyżyny.
2. Zautomatyzowany marketing cyfrowy będzie drogą świata

Ponieważ marketing cyfrowy wciąż się zmienia i zmienia, najlepsze firmy opracowujące aplikacje i ich klienci muszą wprowadzać zmiany w miarę potrzeb. Zamiast polegać na ręcznych formach marketingu, zautomatyzowany marketing cyfrowy wkrótce stanie się nową normą.

Tradycyjni sprzedawcy pozostaną w prochu, gdy będą nadal używać starszych pomysłów i strategii. Chociaż strategie te mogły dobrze funkcjonować w przeszłości, marketing ręczny powoduje, że firmy pozostają w tyle za bardziej przyszłościowymi konkurentami, którzy koncentrują swój czas i energię w innym miejscu.
3. Wyszukiwanie głosowe, aby stać się nową normą

Ponieważ Google, Amazon i inne duże firmy zaczynają zmierzać w kierunku wyszukiwania głosu, asystenci głosowi stają się coraz bardziej popularni. Wpisywanie zapytań jest teraz uważane za uroczo starą szkołę. Najlepsze firmy opracowujące aplikacje są w stanie zapewnić swoim klientom narzędzia, których potrzebują, aby jak najlepiej wykorzystać tę taktykę marketingu cyfrowego.

Dzięki łączności, którą oferuje Internet Rzeczy, polecenia głosowe zawsze dostarczają klientom wyników, których szukają. Urządzenia uruchamiane przez sztuczną inteligencję nie są już w odległej przyszłości. Są bardzo częścią teraźniejszości.
4. Spersonalizowane reklamy

Każdy ma doświadczenie w oglądaniu reklam, które wydają się być dostosowane do ich konkretnych potrzeb i potrzeb. Często zastanawiamy się, w jaki sposób firmy są w stanie dopasować reklamy do określonych odbiorców. Tego typu reklamy będą nadal istniały, ale Internet przedmiotów spowodowałby poważną zmianę.

Firmy, które polegają na reklamach płatnych za kliknięcie, nie miałyby takiego samego poziomu kontroli ręcznej jak wcześniej. Zamiast tego firmy muszą nauczyć się polegać na sztucznej inteligencji. Ponieważ większość sztucznej inteligencji jest napędzana przez Internet rzeczy, na cyfrowe strategie marketingowe miałoby duży wpływ.
5. Więcej interakcji odbiorców w czasie rzeczywistym

Widzowie Netflix prawdopodobnie już dobrze wiedzą o postępach poczynionych w tym zakresie. Fani Black Mirror mieli możliwość wyboru różnych opcji dla różnych fabuł. Teraz różne inne aplikacje dokonują niezbędnych zmian.

Dzisiejsza publiczność nie chce być zapakowana. Zamiast zmuszać odbiorców do samodzielnego podejmowania trudnych decyzji, wirtualni asystenci pomogą im dokonać tego wyboru. Aktualizacje w czasie rzeczywistym są również niezwykle przydatne dla tych, którzy chcą śledzić status swoich paczek i dostaw.
6. Przestrzenie online stają się bardziej spersonalizowane

Personalizacja jest modnym słowem i łatwo zrozumieć, dlaczego. Dawno minęły czasy, kiedy firma mogła polegać na swoich docelowych odbiorcach, by spędzać czas w tych samych przestrzeniach online. Obecnie nikt nie chce spędzać czasu na poszukiwaniu rzeczy, które lubią online.

Młodsi odbiorcy, którzy nie znają życia bez Internetu, chcą po prostu uzyskać informacje bezpośrednio od nich. Dzięki Internetowi Rzeczy firmy mogą po prostu czerpać z profilu użytkownika i dostarczać pożądane informacje. ?
7. Zwiększona proliferacja usług na żądanie

Usługi na żądanie nie zawsze były łatwo dostępne, ale dzięki Internetowi Rzeczy, który w końcu się zmienia. Stała łączność rodzi coraz więcej usług na żądanie, na zawsze zmieniając sposób prowadzenia działalności. Firmy, które są skłonne wymyślić urządzenia, które pozostają zgodne z Internet of Things, są w najlepszej sytuacji, aby wykorzystać przewagę.

Internet przedmiotów może wydawać się dla niektórych czymś z filmu science fiction, ale ta technologia pozostanie tutaj. Ta technologia będzie zmieniaczem gier dla firm na całym świecie. Ci, którzy nie chcą korzystać z Internetu przedmiotów z punktu widzenia marketingu cyfrowego, ryzykują dalsze i dalsze spadki.
Ocena wspólnych pułapek marketingu cyfrowego

Jeśli chodzi o marketing cyfrowy i wszystkie jego formy, nowoczesne firmy mają szeroki wachlarz możliwości dotarcia do docelowych odbiorców. Opcje te mają na celu uproszczenie życia i utrzymanie przedsiębiorstw różnej wielkości w nadmiernej zależności od firmy opracowującej aplikacje mobilne.

Podczas gdy firma opracowująca aplikacje może pomóc na wiele sposobów, firmy muszą być świadome istniejących pułapek. Aby uzyskać odpowiedni zwrot z inwestycji, ważne jest, aby właściciel firmy zapoznał się z następującymi tematami przed spotkaniem z firmą opracowującą aplikacje:
Brak automatyzacji

Jednym z najlepszych aspektów marketingu cyfrowego, marketingu w mediach społecznościowych lub marketingu e-mailowego jest możliwość zautomatyzowania postów i wysyłek w razie potrzeby. Niektóre firmy mogą obawiać się, że te posty będą zbyt skomplikowane dla grupy docelowej, ale gdy zostaną wykonane poprawnie, będą miały efekt złożony. Klient chce wiedzieć, że w każdej chwili może skontaktować się z firmą, a firma opracowująca aplikacje zapewnia niezbędne narzędzia automatyzacji.
Brak stron docelowych

Strony docelowe są kluczowym aspektem każdego opracowywanego planu marketingu cyfrowego. Najlepsze firmy będą tworzyć oferty i dostarczać formularze kontaktowe. Dzięki temu firma może pielęgnować przyszłych klientów. Według ostatnich badań sukces firmy jest często związany z liczbą dostępnych stron docelowych. Więcej potencjalnych klientów generują strony z najwyższej klasy stronami docelowymi.
Nie działają testy

Firma opracowująca aplikacje mobilne zawsze będzie głosić o znaczeniu przeprowadzania testów i nie bez powodu. Jest to kluczowy aspekt każdej formy marketingu cyfrowego. Oczywiście, kopia może być w porządku, a projekt może wyglądać dobrze. Jednak żadna firma nigdy nie będzie w stanie w pełni wykorzystać swojej strategii marketingu cyfrowego bez poświęcenia czasu na wykonanie niektórych testów.
Brak odpowiednich treści

Niezależnie od tego, czy firma chce jak najlepiej wykorzystać ogólną kampanię marketingu cyfrowego, czy też chce ulepszyć swój marketing społecznościowy / e-mail, odpowiednie treści są zawsze królem. Nikt nie będzie śledził strony mediów społecznościowych, która jest pełna bezużytecznych aktualizacji. Nikt nie otworzy e-maili, które nie dostarczają im żadnej możliwej do wykorzystania treści. Ludzie będą się wypisywać i nie obserwować w tych przypadkach.
Nieostry z mobilnego punktu widzenia

W tym właśnie momencie wchodzi w grę pomoc firmy opracowującej aplikacje mobilne. Ponad połowa całego ruchu internetowego pochodzi z urządzeń mobilnych. Plany marketingu cyfrowego muszą być skoncentrowane z punktu widzenia mobilności. Fale już się zmieniły, a najlepsze firmy już opracowują właściwe plany. Żaden szanujący się biznes nie może pozwolić sobie na pozostanie w takich przypadkach.
Nie umieszczanie działu sprzedaży w pozycji do osiągnięcia sukcesu

Każdy generowany ołów nie będzie wielki. Znajomość różnicy jest kluczowa i właśnie tam dział sprzedaży nabiera dodatkowego znaczenia. Czy są w stanie osiągnąć sukces? Niektóre odprowadzenia mogą być słabo dopasowane. Firmy, które chcą zmaksymalizować swój sukces w marketingu cyfrowym, poświęcą trochę czasu na zbadanie każdego potencjalnego klienta, aby upewnić się, że pozycjonują swój dział sprzedaży na miejscu, aby wygrać.
Powolne śledzenie

Dalsze działania muszą się odbyć szybko lub nie będą tak skuteczne. Firmy oczekują teraz odpowiedzi w czasie rzeczywistym, a marketing cyfrowy jest kluczowym aspektem tego równania. Twitter i Facebook oferują firmom miejsca, które są wymagane do natychmiastowej reakcji. Adresy e-mail mogą być również używane w ten sam sposób. Znaczny procent sprzedaży trafi do dostawców, którzy chcą odpowiedzieć w pierwszej kolejności.
Brak dotknięcia w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to świetne narzędzie marketingu cyfrowego … gdy jest właściwie używane. Czy oferowane posty są naprawdę pouczające? Czy treści są naprawdę interesujące? Automatyczne publikowanie nie zawsze działa tak samo w mediach społecznościowych, chyba że firma poświęca czas na zaoferowanie niezbędnej treści. Nie popełniaj błędu zakładając, że potencjalni klienci chcą zobaczyć zdjęcia lunchu lub zwierząt.
Rzadkie blogi

Blogi są nadal świetnym sposobem dla firm, aby uzyskać słowo, ale muszą być odpowiednio utrzymane, aby firma mogła doświadczyć prawdziwego sukcesu. Blog musi być regularnie aktualizowany i oferować przydatne informacje wszystkim, którzy się zatrzymają. W ten sposób firma ustanawia się jako szanowana nazwa w wybranej niszy. Częste blogowanie z pewnością zwiększy zwrot z inwestycji.
Niepowodzenie w identyfikacji odbiorców docelowych

Zbyt wiele firm chce rozpowszechniać swoje cyfrowe działania marketingowe na kilku kanałach, zamiast poświęcać czas na właściwą identyfikację odbiorców. Młodsza publiczność może częściej reagować na promocje skupione wokół Snapchat lub Instagram. Starsze osoby z grupy odbiorców są częściej spotykane na Facebooku. Firma musi przeprowadzić odpowiednie badania, zanim poświęci cenne zasoby.

Poświęcając czas na zapoznanie się z wyżej wymienionymi problemami, firma jest w stanie nie tylko zmaksymalizować swój zwrot z inwestycji, ale także pozycjonować się na przyszłość. Nie martw się, jeśli te pułapki już wystąpiły. Marketing cyfrowy oferuje firmom możliwość zmiany kursu w dowolnym momencie i osiągnięcia ich prawdziwego potencjału!

http://www.pandasc.pl/
http://www.planszowadabrowa.pl/
http://www.gamesworld.com.pl/
http://uzyrafy.pl/
http://www.ajma.pl/
http://pansolo.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.