Lista kontrolna marketingu e-commerce

Marketing e-commerce to stale rozwijająca się dziedzina, w której taktyki marketingowe, które działały w zeszłym roku, mogą nie być skuteczne w nadchodzącym roku.

Poniżej znajduje się lista kontrolna rodzajów. Przyjrzyj się każdemu wcześniej, aby ustalić, czy ma to sens w przypadku Twojej działalności e-commerce.
1. Reagujący projekt

Urządzenia mobilne mogły stanowić od 31 do 43 procent całego ruchu związanego z witryną świąteczną związaną z e-commerce w Stanach Zjednoczonych, w zależności od źródła danych i wybranego okresu.

Jeśli korzysta się z niższej liczby (31 procent ruchu związanego z e-commerce), którą IBM zgłosił krótko po Święcie Dziękczynienia, Czarnym piątku i Cyberdzieniu, urządzenia przenośne nadal stanowiły około jednej wizyty w witrynie. Dodajmy do tego fakt, że wielu twórców komputerów zaczyna łączyć tablet z laptopem, tworząc nową podklasę mobilną, jeśli tak, i prawdopodobnie urządzenia mobilne wkrótce zdominują korzystanie z Internetu.

Jeśli witryna e-commerce nie ma jeszcze responsywnego projektu, co oznacza, że ​​dostosowuje się do rozmiarów i możliwości urządzenia użytkownika, rok 2014 jest z pewnością rokiem, aby tak się stało.
2. Bogata treść

“Ideą content marketingu jest przyciąganie i zatrzymywanie klientów poprzez tworzenie i dobór odpowiednich i wartościowych treści” – twierdzi Content Marketing Institute.

Ta definicja wpisuje się w sedno marketingu e-commerce w 2014 r. Niektórzy eksperci przewidują, że kupujący online będą bardziej zmienni w 2014 r., Ponieważ otrzymają coraz więcej opcji zakupów i opcji. Jednym z możliwych sposobów przeciwdziałania tego rodzaju niestabilności może być dostarczenie użytecznych lub zabawnych treści, które spowodują powrót kupujących.

Ta bogata treść może przybierać różne formy, w tym ulepszone opisy produktów, lepszą, a nawet prowokującą fotografię produktową, treści wideo, zawartość blogów lub treści w mediach społecznościowych.

Pan Porter, internetowy sklep z odzieżą męską, jest doskonałym przykładem content marketingu w akcji. Jego internetowa publikacja, The Journal, zawsze zawiera interesujące i trafne treści. Podobnie, pokaz slajdów firmy American Apparel nie jest bezpieczny do pracy i bardzo prowokująca strona Tumblr zapewniają rozrywkę i angażują klientów, tworząc trwałe relacje z klientami i generując powtarzalne wyniki sprzedaży.
3. Wydajność witryny

Istnieje kilka praktycznych i pragmatycznych powodów, dla których należy poprawić wydajność witryny w 2014 r., W tym fakt, że szybsze witryny prawdopodobnie będą lepiej konwertować (Amazon podał, że 100 milisekund dodatkowego czasu ładowania może zmniejszyć konwersję sprzedaży o pełny punkt procentowy).

Strony z szybkim ładowaniem również mogą być lepsze na stronach wyników wyszukiwania, ponieważ Google i inne popularne wyszukiwarki wykorzystują szybkość strony jako czynnik uwzględniany w algorytmach rankingowych.

Pracuj z ekspertami od serwerów w dziale IT lub u dostawcy hostingu, aby poprawić czas ładowania witryny w 2014 roku.

4. Mikrodane

Mikrodane to standard HTML mający na celu pomoc wyszukiwarkom i przeglądarkom w lepszym zrozumieniu treści na stronie internetowej, a tym samym zapewnieniu lepszych wrażeń użytkownikom.

W przypadku marketerów zajmujących się handlem e-commerce główną korzyścią może być sposób wyświetlania wyników wyszukiwania. Jako przykład, Google udostępni dodatkowe informacje o produkcie lub stronie na stronie wyników wyszukiwania po udostępnieniu mikrodanych.

Sprawdź standard mikrodanych i poszukaj sposobów dodawania informacji o witrynie sklepu. Sprawdź także sekcję opisów rozszerzonych w witrynie Narzędzi Google dla webmasterów.
5. Sprzedaż wielokanałowa

Gdy sprzedawcy detaliczni otwierają nowe lokalizacje, te nowe sklepy generalnie zwiększają przychody i zyski łańcucha. W podobny sposób sprzedaż w wielu kanałach online może również zwiększyć sprzedaż i zyski sprzedawcy internetowego.

Amazon Marketplace, eBay, Newegg, Rakuten (dawniej Buy.com) i Sears to tylko pięć z wielu rynków, na które sprzedawcy mogą się rozwijać w 2014 r., Co stwarza okazję do znacznego zwiększenia ekspozycji na ruch, klientów i sprzedaż.

Rozważ skorzystanie z narzędzi integracyjnych, takich jak ChannelAdvisor, do zarządzania i automatyzacji przesyłania produktów i zarządzania przetwarzaniem zamówień.
6. Logowanie społecznościowe

Istnieje wiele dobrych powodów, aby zachęcić kupujących do zarejestrowania się w witrynie e-commerce. Z punktu widzenia klienta stwarza to możliwość przeglądania zamówień, przeglądania historii zamówień lub, być może, zarabiania punktów w programie lojalnościowym.

Handlowcy lubią mieć informacje o klientach, ponieważ mogą prowadzić do spersonalizowanych ofert lub marketingu, co z kolei generuje dodatkową sprzedaż. Połów jest taki, że klienci nie lubią tworzyć indywidualnych kont użytkowników na dziesiątkach sklepów i śledzić wielu różnych haseł.

Jednym ze sposobów usprawnienia tworzenia konta jest umożliwienie logowania się w serwisie społecznościowym, co oznacza, że ​​klienci mogą utworzyć konto za pomocą jednego lub dwóch kliknięć przy użyciu istniejącego konta Facebook, Twitter, Google+ lub podobnego.

Każda z tych usług oferuje pewną formę logowania społecznościowego, a istnieją nawet interfejsy lub usługi (na przykład Gigya), które konsolidują logowanie społecznościowe w jednym zestawie narzędzi lub skrypcie.
7. Bezpłatna, dwudniowa wysyłka

Bezpłatne, dwudniowe oferty wysyłkowe mogą stać się podstawą dla branży e-commerce w 2014 r. Czytelnicy Regularnego Praktycznego E-commerce dowiedzieli się już, jak Amazon Prime i ShopRunner mogą zmieniać oczekiwania konsumentów co do tego, jak długo powinna zająć bezpłatna dostawa oraz jak firmy zajmujące się rozwiązaniami płatniczymi podobnie jak MasterCard próbują zaoferować bezpłatne, dwudniowe opcje wysyłki dla kupujących online.

Zamiast przekreślać ten trend, sklepy internetowe powinny szukać sposobów na swobodne, dwudniowe oferty wysyłki w 2014 r., Wykorzystując przyspieszone przesyłki, aby podnieść średnią wartość zamówienia, nagradzać lojalnych klientów lub, być może, pozyskać nowych klientów.

8. Czat na żywo

Czat na żywo może być skutecznym narzędziem do konwersji e-commerce, dostarczającym klientom odpowiedzi i pomagającym w podejmowaniu decyzji o zakupie oraz w kwestiach wsparcia.

Konkurencja online prawdopodobnie gwałtownie wzrośnie wraz z pojawieniem się nowych sprzedawców e-commerce na rynku, obecni sprzedawcy online będą dążyć do dalszego wzrostu, a sprzedawcy detaliczni w cegłach zwiększą sprzedaż online. Czat na żywo, który jest bardzo tani, może zapewnić ogromną przewagę nad konkurencją, nawet jeśli jest oferowany tylko przez kilka godzin dziennie.

Dzięki usługom takim jak Olark, które oferują łatwe do wdrożenia rozwiązania za jedyne 15 USD miesięcznie, dodanie czatu na żywo jest po prostu czymś, co sprzedawcy internetowi muszą zrobić w 2014 roku.
9. Zaplanuj marketing e-mailowy

Zobacz tę grę: Festiwal lampionów

Marketing e-mailowy pozostaje bardzo ważnym kierownikiem sprzedaży dla sprzedawców internetowych. Planowanie i harmonogramowanie e-maili marketingowych z dużym wyprzedzeniem może pozwolić marketerom zajmującym się e-commerce skupić się na innych taktach podczas szczytowych okresów sprzedaży. Na przykład, jeśli dział marketingu znalazł 24 grudnia e-maila o Wesołych Świątach lub Szczęśliwego Nowego Roku, o ile skuteczniejszy mógłby być ten dział, gdyby te e-maile były zaplanowane na styczeń, zaplanowane w połowie roku i zaplanowane w, powiedzmy, październiku.

Rozpocznij swój roczny plan e-mail z dobrą definicją tego, kto będzie otrzymywać e-maile, jakie działania powinna wywołać każda wiadomość e-mail i jak będzie mierzony sukces e-maila.
10. Planuj promocje

Podobnie jak w przypadku marketingu e-mailowego, inne promocje e-commerce powinny być planowane z dużym wyprzedzeniem, w tym plany marketingowe typu pay-per-click, plany reklam banerowych, marketing konkursowy, a nawet wykorzystanie tradycyjnych mediów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.