Najlepsze strategie skierowań e-commerce

Posiadanie własnego sklepu e-commerce to prawdziwa gratka dla tych, którzy budują markę online. To jak tworzenie podstawowych produktów na rynku, które możesz zidentyfikować, ponieważ to Twoja firma. Jak każda inna firma potrzeba czasu, aby rozwinąć obecność e-commerce, zwłaszcza w rozwijającym się świecie, który nazywamy siecią. Z mobilnego i komputerowego punktu widzenia musisz znać kilka rzeczy, które pomogą Ci stworzyć bardziej zrównoważoną obecność na dłuższą metę. Jeden sprawdzony sposób polega na zakupie aplikacji afiliacyjnej, ale nadal istnieje wiele innych sposobów. Mając to na uwadze, mamy 6 różnych wskazówek e-commerce, które pomogą Ci w drodze.
Nie spiesz się z uruchomieniem swojej marki

Wiesz, jakie marki takie jak Facebook, Pinterest i inne witryny posiadają? Wyczucie czasu. Zanim rozpoczniesz pełny start , jedną z najlepszych rzeczy do zrobienia jest poświęcenie czasu na określenie, o co ci chodzi. To jak trening do maratonu. Nie możesz oczekiwać, że przejdziesz 26 mil. Tak jak niemożliwe jest zbudowanie firmy, która od razu zyskuje bez podjęcia odpowiednich kroków. Jeśli planujesz przebieg maratonu, musisz dobrze się odżywiać i ćwiczyć, musisz odpowiednio trenować, aby utrzymać dłuższe biegi, i musisz kondycjonować ciało, aby odpocząć i zrelaksować się. Zanim dotrzesz do daty celu, dobrze wyszkolisz swoje ciało i wiesz, czego się spodziewać.

Wprowadzając swoją markę, musisz podjąć właściwe działania, aby odnieść sukces. W handlu elektronicznym wdrożenie jest bardzo ważne. Jaka jest twoja misja? Co masz do zaoferowania innym? Jak zrobisz marketing, promocję, a nawet zwrócisz większą uwagę na nazwę swojej marki? To są różne rzeczy, o których powinieneś myśleć. Pamiętasz historię o Facebooku i jej uruchomieniu? To było połączenie różnych ludzi. Ta sieć doprowadziła do wielomiliardowego biznesu. Jednak trzeba było czasu, aby naprawdę zarabiać na tym i wbudować się w markę społecznościową / e-commerce, którą jest dzisiaj.

Kluczem jest, aby nigdy się nie spieszyć. Niezależnie od tego, czy tworzysz wersję beta, aby wzbudzić zainteresowanie i dać ludziom ekskluzywny wgląd w to, czego szukasz. Być może masz grupę ludzi, którzy naprawdę zdobywają twoją markę i mogą pomóc ci ją rozwinąć do grupy, w której mogą tworzyć organicznie. Wszystko zależy od tego, jak naprawdę wiesz, co wartości dla klienta.
Poznaj, co lubi użytkownik

Chociaż możesz być szczególnie zainteresowany pewnym sektorem e-commerce, musisz znać swojego klienta . Pod koniec dnia są to te, które utrzymają twoje światła i twój żołądek od warczenia. Powiedzmy, że jesteś w biznesie, takim jak zdrowe produkty do pielęgnacji włosów. Oczywiście można to zrobić na kilka sposobów, mówiąc o różnych stylach włosów od kręconych, kręconych, prostych, perwersyjnych, falistych itp. Włosy każdego człowieka są inne. Jednak twoja nisza może zaspokoić potrzeby stosowania bezpieczniejszych produktów do włosów. To faktycznie daje kilka danych demograficznych: tych, którzy chcą bardziej naturalnego wyglądu swoich włosów, ludzi, którzy są bardziej ekologicznymi produktami, a nawet ludzi, którzy mogą mieć wrażliwość na chemikalia. Tylko w jednej niszy kierujesz reklamy do różnych kategorii. Czasami nie jest to nawet sam produkt, ale doświadczenie użytkownika.

Może masz dobry produkt, ale wiadomość nie jest po prostu kliknięta w umysły ludzi. Twoja witryna może być bombardowana tak wieloma grafikami i obrazami, że musisz ją zmniejszyć. Pamiętaj, że wizualizacje są ważne, ale nie powinny podważać przekazu. Chcesz, żeby wszystko działało sprawnie. Wszystkie twoje informacje, karty, linki powinny być widoczne. Perspektywa nie powinna być wykorzystywana w nauce rakiet, aby poruszać się po stronach Twojej witryny. Im łatwiej jest się poruszać i im szybciej Twoja strona reaguje, tym więcej aktywności powinieneś zobaczyć na stronie.

Dodatkowo musisz upewnić się, że użytkownik może szybciej osiągnąć cel końcowy. Ułatw im dodawanie produktów do koszyka. Niektórzy ludzie nie dbają o rejestrację za pomocą poczty e-mail, aby dokonać zakupu lub przejść do kilku różnych stron dla jednej transakcji. Jedną stronę potwierdzenia może być dobrym rozwiązaniem. Zawsze powinieneś dać im wybór. Również dobrze jest dać motywację, taką jak bezpłatna wysyłka lub 10% rabatu przy pierwszym zakupie, gdy się zarejestrują. Nigdy nie zmuszaj ich do tego i zawsze dawaj wartość na czas na swojej stronie.
Zachęcaj do recenzji i świadectw

Jest to z pewnością kluczowy element twojej legitymacji. Niezależnie od tego, czy użytkownik ma dobre, czy złe doświadczenia, ważne jest, abyś otrzymał czynnik ludzki na swojej stronie. Niewystarczająca liczba witryn e-commerce pokazuje, co dzieje się po dokonaniu zakupu przez kogoś, a nawet w jaki sposób radzi sobie ze szczególnymi problemami związanymi z obsługą klientów. Dlaczego opinie i zeznania są cenne? Poniżej przedstawiamy kilka powodów:

Po pierwsze, pokazuje, że z Twojej strony kupują prawdziwe osoby. Jeśli masz witrynę e-commerce, potencjalni klienci zazwyczaj szukają opinii klientów. To pomaga im odejść od razu, niezależnie od tego, czy chcą zajmować się Twoją marką. Dodatkowo, wcześnie odpowiada na kilka pytań, nie martwiąc się, chyba że jest to bardziej pilne.

Po drugie, pomaga przekonać ich do zakupu. Kiedy zobaczą, że witryna ma świetne recenzje z wielu powodów, będą bardziej skłonni do zakupu. Nie tylko masz dobry produkt, ale solidna reputacja pomaga zwiększyć autorytet w jakiejkolwiek niszy, którą powinieneś wybrać. Jest w tym dużo mocy i jest to coś, czego nie powinieneś brać za pewnik.

Po trzecie, daje przykład tego, co zrobisz, jeśli coś pójdzie nie tak. Nie każde doświadczenie będzie pozytywne. Ktoś może napisać niekorzystną recenzję, ale wszystko zależy od tego, jak ją przekształcisz, aby ocalić związek. Na przykład ktoś może napisać „Byłem niezadowolony z produktu. Zaproponowali mi jednak pełny zwrot kosztów oraz kupon na 25% zniżki na inny produkt. To sprawiło, że dałam im jeszcze jedną próbę. ”To nie tylko pokazuje, że jesteś sprawiedliwy, ale także chcesz wyjść poza protokół. Oto dobry SlideShare, w jaki sposób opinie klientów mogą pomóc Twojej marce e-commerce:
Czy klient jest jednorazowy czy długoterminowy?

To jest kluczowa rzecz do przemyślenia. Pamiętaj, że to nie liczba klientów masz, ale ile razy ta osoba zainwestuje w Twoją markę, która ma największe znaczenie. Lepiej jest mieć 100 klientów, którzy kupują 10 przedmiotów niż 1000 klientów, którzy kupują jeden przedmiot. Czemu? Łatwiej jest sprzedać swój aktualny plan, który naprawdę cieszy się i wierzy w Twoją markę, niż zamienić kogoś w nowego klienta.

Ważne jest, aby zrozumieć i przewidzieć wartość życiową, jaką każdy klient wnosi do stołu. Jeśli nie znasz pojęcia „wartość życia”, to sposób, w jaki każdy klient będzie kupował w przyszłości. Ostatecznie będziesz w stanie przewidzieć ich zachowanie i ile wydadzą w odpowiednim czasie. Jest to ważne, ponieważ daje to wskaźnik, jak możesz śledzić działania po każdej akcji zakupowej. Chcesz skupić się na swojej podstawowej publiczności, ponieważ są one podstawą twoich postępów. Jasne, świetnie jest pozyskać nowych klientów, ale nie masz pojęcia, czy chcą dokonać tego zakupu, i utrzymać go w ruchu lub nadal wspierać swoją markę.

Dlatego musisz zrozumieć, w jaki sposób możesz budować zaufanie w najbliższej społeczności. Pomyśl o swoich klientach jako rodzinie. Ci ludzie mają potrzeby i żyją życiem każdego dnia, tak jak ty. Dlaczego chcesz po prostu myśleć o nich jako o transakcji? Co możesz zrobić, aby poprawić swoje życie, aby wracali po więcej? Pomoże Ci to utrzymać interesy przez długi czas, gdy przełamiesz swój proces myślenia w ten sposób. Dodatkowo możesz nawet zdobyć więcej klientów, ponieważ twoja główna publiczność cieszy się twoją misją i tak bardzo w ciebie wierzy. Ułatwi to promowanie i wprowadzanie innych ludzi na stół.
Zawsze myśl o aspekcie społecznym

Tak, ostatecznym celem jest zarabianie pieniędzy. Oczywiście każda forma handlu ma na uwadze dolary. Jest to jednak wiek, w którym komentarz społeczny i interakcja są równie ważne. Na twojej stronie internetowej dobrze jest mieć miejsce, w którym możesz stworzyć dialog dla rzeczy na swoim blogu. Ludzie mogą komentować dany temat, zgłaszać sugestie i nie tylko. Twoim obowiązkiem jest przynajmniej wysłuchać tego, co mają do powiedzenia. Pamiętaj, że nie jesteś jedynym, który ma widok. Dlatego idealnie nadaje się do odpowiedniego szkolenia w zakresie marketingu afiliacyjnego , a konkurencja dzisiaj wiedząc, że więcej będzie Cię utrzymywać. Tak, to twoje miejsce, ale klienci i czytelnicy również mają coś do powiedzenia. Nigdy nie wiesz, czego możesz się nauczyć. Ułatw ludziom komentowanie tych rzeczy. Ponadto chcesz, aby przyciski społecznościowe były umieszczane w Twojej witrynie, aby łatwo było udostępniać posty w różnych sieciach społecznościowych.

Dowiedz się, który serwis społecznościowy działa dla Ciebie. Jeśli masz więcej aspektów obrazu i wideo, może Instagram, Pinterest lub inna strona będzie działać dobrze. Ważne jest, aby zwrócić uwagę na przepis, sztukę lub sklep odzieżowy. W tym przypadku ludzie chcą, aby praca, którą masz w porządku, a potężne obrazy przyciągają uwagę. Jeśli masz markę DIY, w której udzielasz wskazówek dotyczących pewnych rzeczy i masz produkty z instrukcjami, nie jest złym pomysłem, aby jeździć w takim miejscu jak Periscope. Tam możesz mieć wideo na żywo i dać krótkie demo na kilka tematów. Jest to również dobre dla interakcji na żywo. Ludzie mogą wtrącać się, gdy chodzi o swój dzień.

Aspekt społeczny pomaga bardziej odnosić się do publiczności. Stawia twarz za marką i świadczy o dobrej wierze. Stoisz za swoim produktem lub usługą i nie boisz się pokazać.
Pamiętaj o zachętach

Dobra marka zawsze wie, jak zapewnić odpowiednią zachętę . Jeśli znalazłeś stabilnych klientów, Twoim zadaniem jest dalsze zwiększanie wartości. Jednym ze sposobów, w jaki możesz to zrobić, jest od czasu do czasu, aby podziękować za wsparcie.

Czy Twój klient ma urodziny? Dlaczego nie przysłać im małej karty i wiadomości „Dziękuję” plus 10 USD do następnego zakupu. To świetny sposób, aby nie tylko podziękować, ale także zachęcić ich do zakupu. Jeśli przez jakiś czas nie wykazali się aktywnością, to jest to poważny sposób na ponowne zaangażowanie ich w markę. Z pewnością otrzymasz nowy produkt, który zachęci ich do śledzenia tego, co publikujesz.

Stwórz dobry konkurs. Czasami trzeba wystroić rzeczy. Konkurs może rozpalić ogień wśród wszystkich klientów i pokazać, że są oni również częścią biznesu. Na przykład możesz utworzyć konkurs, aby zwiększyć liczbę konwersji. Wyślij e-mail do swoich największych kibiców lub kogokolwiek, kto Twoim zdaniem może w nich uczestniczyć. Pod koniec biegu możesz ustawić pakiet nagród dla 3 najlepszych sprzedawców. To pokazuje, kto naprawdę Cię wspiera i może przyciągnąć do Twojej marki dużo ruchu i dolarów w określonym czasie. Uzyskaj głos na najlepsze pakiety nagród i zaangażuj ich na każdym etapie. Na koniec nagrodzisz tych, którzy zdobędą 3 punkty, a to zachęci ich do dalszej pracy.

E-commerce to świetny sposób na rozwój marki online. Kiedy zaczynasz od początku, chcesz zbudować swoją tożsamość i powoli rozwijać się w stronę, która czerpie z ruchu i dochodów. Jakie są wskazówki dla początkujących i pośredników, którzy chcą stworzyć świetną witrynę e-commerce? Opublikuj komentarz poniżej ze swoimi pomysłami. Jednym ze świetnych sposobów osiągnięcia tego jest oprogramowanie do śledzenia partnerów .

https://dogin.pl/
http://www.angelofdeath.pl/
http://www.grykubusia.pl/
http://www.faberfaber.pl/
http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.