Porównanie SEO z PPC

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek różni się od reklam płatnych za kliknięcie. Mimo że mają wspólny cel, jakim jest kierowanie wyszukiwarek na stronę internetową, nie można oczekiwać natychmiastowych wyników w SEO, które często przynoszą płatne wyszukiwanie. Podobnie, zbliżanie się do PPC z orientacją SEO pomija możliwości.
Prawo do rangi

Dzięki SEO zyskujesz prawo do rankingu w wynikach wyszukiwania. Płacisz za to prawo w PPC.

Istotność treści ma kluczowe znaczenie dla SEO. Istnieje bardzo mała szansa na uszeregowanie się na pierwszej stronie w odniesieniu do dowolnego hasła, które nie pasowało do treści w Twojej witrynie. Żadna witryna nie ma prawa do rangowania, bez względu na to, jak duża jest marka lub ile wydaje na treści.

Rankingi ekologiczne są w dużej mierze oparte na zamiarze poszukiwaczy. Na przykład witryna e-commerce ma mniejsze szanse na uzyskanie zwrotów informacyjnych, takich jak „jak wypolerować buty”. Witryny, które są dla tego wyrażenia rangą, to blogi wojskowe i mody lub instrukcje.

Google określił, w ciągu 20 lat analizowania danych, że poszukiwacze mają oczekiwania oparte na słowach kluczowych, których używają. Gdy aukcja organiczna nie spełnia tej potrzeby, użytkownicy wyszukujący częściej odbierają dane, aby wybrać inny wynik. To z kolei przyczynia się do mniejszej satysfakcji z wyników wyszukiwania ogółem (i wyszukiwarki).

W wyszukiwaniu płatnym niższa trafność wpływa na Wynik Jakości – pomiar jakości strony przez Google i trafność między reklamami a treścią – co wpływa na koszt kliknięcia. Jeśli jednak chcesz podnieść stawkę, możesz nadal zaliczać się do płatnego wyszukiwania, gdy treść nie może znaleźć się w wyszukiwaniu organicznym.
Spinki do mankietów

Poza tym autorytet przekazywany na stronie przez linki od innych nadal odgrywa kluczową rolę w organicznych algorytmach wyszukiwania. Jeśli w Twojej witrynie brakuje jakości i liczby linków wymaganych do prześcignięcia konkurencji w wyszukiwaniu frazy, to jest mniej prawdopodobne, że będzie ona rangowana.

Z drugiej strony strony docelowe bez linków zazwyczaj dobrze sprawdzają się w płatnych wyszukiwaniach – strony docelowe są preferowanym podejściem, gdy określone wiadomości mogą nie być odpowiednie dla szerszej grupy odbiorców.

Linki wewnętrzne są również ważne dla SEO, ale nie dla PPC. Hierarchia wewnętrznych linków i nawigacji witryny pokazuje, które strony są bardziej wartościowe. Więcej przepływów uprawnień do stron łączy się ze stroną główną lub nawigacją nagłówka i stopki, co daje im większą szansę na rangę i zwiększenie przychodów.

I odwrotnie, strony docelowe mogą zostać osierocone z reszty witryny i nadal dobrze funkcjonować w PPC.
Wygląd aukcji

Organiczne wyniki wyszukiwania maleją. Jest to lepsze dla reklamodawców, ale nie dla SEO. Reklamy w wynikach wyszukiwania Google zajmują pierwsze i ostatnie miejsce na stronie, a czasem także wyniki organiczne. Nawet zawartość w pozycji zerowej – Google zawiera organiczne fragmenty „odpowiedzi” – jest często przesuwana w dół strony.

Te same pola odpowiedzi mogą generować mniejszy ruch w witrynie, ponieważ użytkownicy mają mniejsze prawdopodobieństwo kliknięcia, gdy mogą przeczytać odpowiedź na stronie wyników. Tak więc, mimo że możesz uchwycić o wiele więcej gałek ocznych w polecanym urywku, ruch ten, który w minionych latach trafiłby do Twojej witryny. Reklamy nie kwalifikują się do umieszczania fragmentów polecanych.

Organiczne wyniki wyszukiwania maleją.

Inną osobliwością wyszukiwania organicznego jest niespójne wykorzystanie danych strukturalnych przez Google. Możemy użyć, na przykład, znaczników Schema.org, ale nie ma możliwości zagwarantowania, że ​​Google zastosuje je do bardziej widocznych fragmentów opisów i fragmentów bogatych, takich jak recenzje, zdjęcia i ceny.

Treść wyświetlana na liście wyników wyszukiwania organicznego jest zazwyczaj oparta na tagu tytułu i opisie tej strony – chyba że wyszukiwarka zdecyduje, że inne słowa ze strony byłyby bardziej odpowiednie dla zapytania wyszukiwarki.

Ale z reklamami PPC, kiedy określisz kopię, to będzie wyglądać tak.

Koszty

Reklamy PPC można śledzić za pomocą słów kluczowych – od wyświetleń po kliknięcia i przychody. Możesz łatwo określić, które słowa kluczowe mają największą wartość.

Tak nie jest w przypadku SEO. Google nie ujawnia już połączenia między słowem kluczowym a konwersją dzięki bezpiecznemu wyszukiwaniu.

Organiczni marketingowcy wyszukiwania mogą wyświetlać dane o ruchu Google i Bing według słów kluczowych w Konsoli wyszukiwania Google lub Narzędziach dla webmasterów Bing, ale nie w pakiecie analitycznym. Tak, w Google Analytics istnieje raport dotyczący słów kluczowych organicznych, ale wiersz „nie podany” odpowiada od 75 do 95 procent danych. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​to, co pozostaje, nie nadaje się do podejmowania decyzji.

Platformy Analytics zakładają, że cały ruch z wyszukiwarek jest organiczny, więc nie trzeba oznaczać stron w celu śledzenia SEO. Ruch PPC musi być oznaczony, aby go śledzić – według grupy, kampanii i innych cech. Podział ruchu wyszukiwania może być pomocny, ale umieszczanie tagów jest podatne na błędy ludzkie i może spowodować utratę danych.

Praktycy SEO tworzą zalecenia, ale często polegają na innych – deweloperach, projektantach, copywriterach, pracownikach operacyjnych – do wdrożenia. Z drugiej strony pracownicy PPC mogą wykonywać większość prac samodzielnie. Zwykle potrzebują pomocy ze stronami docelowymi i elementami śledzenia, ale mogą całkowicie zarządzać strukturą kampanii i licytowaniem. Tak więc reklamy PPC są często szybsze niż SEO.

Tak więc reklamy PPC są często szybsze niż SEO.

Koszt związany z płatnym wyszukiwaniem jest ostateczną i najbardziej oczywistą różnicą. SEO nie jest wolne, jak niektórzy to sobie wyobrażają. Potrzeba znacznych bieżących inwestycji w celu analizy i wdrożenia treści, struktury i innych optymalizacji.

Wydatki na płatne wyszukiwanie są bardziej widoczne: płacenie za licytowanie słów kluczowych i konfigurowanie kampanii. Ale reklamy PPC mogą korzystać z pomocy pracownika Google lub Bing, za który nie musisz płacić, zakładając, że wydasz wystarczająco dużo.
Co jest lepsze?

Dzięki SEO nie kontrolujesz, czy Twoja strona będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania lub jak będzie wyglądać ten wpis. Ale korzyści trwają dłużej. Dzięki PPC masz większą kontrolę nad wyglądem i czasem reklamy, ale musisz ją zapłacić.

Korzystanie z SEO i PPC jednocześnie może zwiększyć widoczność wyników wyszukiwania. Dlatego wiele firm robi obie te rzeczy.

http://www.americanbar.pl/
http://100mb.pl/
http://jesiennedzieciaczki.pl/
http://www.cpenergia.pl/
http://www.brugo.pl/
http://www.twojaprawda.pl/
https://dogin.pl/
http://www.angelofdeath.pl/

http://www.grykubusia.pl/
http://www.faberfaber.pl/
http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/
http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/

http://www.grajcarnia.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/
https://www.redsonia.pl/
http://zlotypionek.pl/
http://www.pandasc.pl/
http://www.planszowadabrowa.pl/
http://www.gamesworld.com.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.