SEO: 15 obszarów krytycznych, które mają wpływ na wyniki

Techniczne aspekty optymalizacji pod kątem wyszukiwarek mogą wydawać się tajemnicze, szczególnie dla marketingowców treści. Ale nie musi tak być. 15 obszarów poniżej obejmuje główne obszary.
15 technicznych obszarów SEO

Szablony stron i moduły. Szablony łączą zarządzanie treścią i architekturą techniczną. Szablony zazwyczaj wymagają modyfikacji przez programistów. Szablony pozwalają jednak użytkownikom nietechnicznym zarządzać treścią. Upewnij się, że hierarchie nagłówków są optymalnie śledzone, tak że istnieje tylko jeden nagłówek H1, i że mniejsze nagłówki są odpowiednio używane. Każdy szablon powinien również zawierać tekst opisowy. Możesz nie używać go na każdej stronie od razu, ale umiejętność musi być upieczona do szablonów i modułów, które tworzą twoją stronę.

Szablony łączą zarządzanie treścią i architekturą techniczną.

Dostęp marketingowy do optymalizacji. Gdy treść może być aktualizowana tylko przez zespół programistów, będziesz miał wąskie gardło, jak szybko można ją zoptymalizować. Upewnij się, że dział marketingu i inny personel nietechniczny może zmieniać tagi tytułu, opisy meta, nagłówki H1, tagi kanoniczne i adresy URL.

Indeksowanie. Roboty wyszukiwarek muszą uzyskać dostęp do tekstu na wszystkich stronach, które generują naturalny ruch w sieci wyszukiwania. Wyszukiwarka nawigacji i sklepu to dwa dobre miejsca do zobaczenia. Czy wszystkie linki są zakodowane za pomocą znacznika kotwicy powiązanego z tekstem zakotwiczenia? Jeśli witryna obsługuje wiele języków i krajów, czy preferencje dotyczące kraju i języka są optymalnie obsługiwane w przypadku SEO z unikatowymi adresami URL, czy odbywa się to za pomocą plików cookie lub trwałej geolokalizacji? Na koniec upewnij się, że plik robots.txt i meta-roboty blokują tylko indeksowanie i indeksowanie w razie potrzeby.

Prerenderowanie. Gdy treść jest renderowana po stronie klienta, tak jak w przypadku AJAX lub Angular, upewnij się, że masz usługę wstępnego renderowania, aby wyświetlać całkowicie załadowane strony w wyszukiwarkach. Jeśli twoja strona nadal używa paradygmatu hash-bang – który pojawia się jako #! symbole w adresach URL – opracuj przejście do wstępnego renderowania lub innej technologii z zespołem programistów.

Rozmiar indeksacji. Celem jest poprawienie indeksacji witryny w wyszukiwarkach. Spójrz na stosunek wydajności do nieperformowanych stron i określ, gdzie ciężar własny nie jest źródłem ruchu lub przychodów Twojej witryny. Czy należy je zoptymalizować, czy też trzeba je usunąć z indeksu? Upewnij się, że masz czystą mapę witryny XML, aby pokazać, które treści chcesz zaindeksować. Szukaj kieszeni starych treści i starych subdomen w indeksach Google i Bing.

Zduplikowana zawartość. Czy podstawowe przykłady duplikowania, takie jak protokół, subdomena, case i końcowy ukośnik, są kontrolowane za pomocą przekierowań 301? Czy w całej witrynie są zainstalowane dokładne tagi kanoniczne, zwłaszcza w przypadku duplikatów adresów SKU produktów i adresów URL funkcji sortowania na stronach siatki przeglądania? Ponadto indeksacja paginacji na blogach powinna być kontrolowana za pomocą tagów rel = prev i rel = next, a powielane treści zależne od języka i lokalizacji powinny być kontrolowane za pomocą znaczników hreflang i meta-language.

HTTPS. Google w szczególności uważa bezpieczny hosting za sygnał rankingowy. Przełącz na HTTPS, jeśli Twoja witryna już tam nie jest. A 301 przekierowuje adresy URL HTTP do ich odmian HTTPS.

Strukturyzowane dane pomagają wyszukiwarkom w zrozumieniu znaczenia treści w Twojej witrynie. Upewnij się, że używasz danych strukturalnych dla produktów, organizacji, społeczności, bułce tartej i lokalizacji (w stosownych przypadkach) w swojej witrynie e-commerce. Ponadto strony z często zadawanymi pytaniami można oznaczyć danymi strukturalnymi, aby umożliwić potencjalne umieszczenie w polach odpowiedzi w wynikach wyszukiwania Google.

Ścieżki nawigacyjne są dobre do tworzenia powiązań i tworzenia sieci powiązań o znaczeniu kontekstowym w Twojej witrynie. Upewnij się jednak, że menu nawigacyjne zawiera linki do kanonicznych adresów URL dla każdej strony lub ich wartość szybko może zmienić się w odpowiedzialność.

Adresy URL powinny być krótkie, małe i bogate w słowa kluczowe. Nie powinny zawierać znaków specjalnych i powinny być przetłumaczone na lokalny język dla każdego kraju reprezentowanego w witrynie.

Mobilny. Idealnie, jeśli chodzi o SEO, każda strona byłaby responsywna. Jeśli twoja nie jest, upewnij się, że odpowiednie znaczniki kanoniczne i względne są na miejscu, aby potwierdzić ich związek z wyszukiwarkami. W przeciwnym razie mogą to być zduplikowane treści. Pamiętaj też, aby przetestować najcenniejsze strony za pomocą testów przyjaznych dla urządzeń mobilnych Google i Bing, aby ocenić, czy istnieją jakiekolwiek przeszkody w indeksacji i rankingu.

Zweryfikowano w narzędziach dla webmasterów. Każda domena, subdomena, ccTLD (.de, .ca) i protokół (HTTP / HTTPS) tworzą nową wersję witryny dla wyszukiwarek. Zweryfikuj własność każdej odmiany za pomocą Google Search Console i Narzędzi dla webmasterów Bing. Określ jednego właściciela z uprawnieniami administratora w zespole SEO i innym w zespole programistycznym, aby obaj mieli dostęp, w tym możliwość przyznawania dostępu innym użytkownikom. Połącz też Google Search Console z Google Analytics i Google Ads. Zapewni to najwyższy poziom analizy w ramach trzech narzędzi.

Błędy serwera. Po zweryfikowaniu narzędzia dla webmasterów wygenerują informacje o błędach, które napotykają w Twojej witrynie, które przyczyniają się do postrzegania niskiej jakości. Sprawdź trendy dotyczące błędów serwerów na poziomie 400 i 500. Upewnij się, że żadna ze stron 404 nie używa “miękkiego 404”, które jest przekierowaniem 302, które wygląda jak błąd 404, ale faktycznie mówi wyszukiwarkom, aby utrzymywały zindeksowaną stronę. Szukaj adresów URL przekierowania 302 (lub odświeżania meta lub przekierowania JavaScript) zamiast przekierowania 301. Aby uzyskać dodatkową ochronę przed SEO, skonfiguruj swoją witrynę, aby po zmianie adresu URL strony automatycznie przekierowywała się do nowego adresu URL.

… dla dodatkowej ochrony SEO, skonfiguruj swoją witrynę, aby po zmianie adresu URL automatycznie przekierowywał się do nowego adresu URL.

Szybkość strony. Jak działa strona w porównaniu do konkurencji? Regularnie mierz szybkość strony. Zostań uczniem szybkości strony i porozmawiaj z zespołem programistów o buforowaniu, kompresji obrazu i kodu, minimalizacji i przyspieszonych stronach mobilnych. Użyj Google PageSpeed ​​Insights, by dowiedzieć się, w jaki sposób Twoja witryna może szybciej ładować się, a tym samym uzyskać wyższą pozycję, większą konwersję i większe przychody.

Cykle zwolnienia. Ten ostatni przemawia do procesu. Czy SEO jest brane pod uwagę podczas nowych wydań, takich jak nowe produkty, usługi i aktualizacje witryny? Idealnie, SEO powinno być zaangażowane od samego początku – kiedy planowane są premiery, zapisywane są wymagania, testowanie jakości oraz w każdym zaplanowanym spotkaniu. Pierwszym krokiem do osiągnięcia dowolnego poziomu wydajności SEO jest pobieranie i indeksowanie. Jeśli SEO nie ma miejsca przy stole nowej wersji, ustaw go jako priorytet.

http://www.americanbar.pl/
http://100mb.pl/
http://jesiennedzieciaczki.pl/
http://www.cpenergia.pl/
http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.