SEO to centrum marketingu e-commerce

W skali globalnej 39 procent całego ruchu pochodzi z wyszukiwania: 35 procent z całego środowiska i 4 procent z płatnych. Oznacza to, że prawie 80 procent użytkowników wyszukiwarki pomija reklamy, aby skupić się na bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Naturalne wyszukiwanie stało się bramą do Twojej witryny. Te drzwi mogą otworzyć dowolną stronę. My jako marketerzy cyfrowi już nie kontrolujemy rozmowy – nawet na naszych własnych stronach – ponieważ nie możemy być pewni, jaką część wiadomości zobaczą podczas całej wizyty.

Naturalne wyszukiwanie stało się bramą do Twojej witryny.

Witryny zostały kiedyś opracowane w taki sposób, aby odwiedzający wylądowali na stronie głównej i podążali wyznaczoną ścieżką, dostosowując komunikaty podążające tą ścieżką do określonego miejsca docelowego, w którym mogliby dokonać konwersji. Jednak z przewagą wyszukiwania jako głównego generatora ruchu potrzebujemy zamiast tego wlać wszystkie wiadomości do naszych prac związanych z optymalizacją wyszukiwarek.
SEO i UX

Weźmy pod uwagę wrażenia użytkownika, na przykład. Obecnie jest ściśle powiązane z wyszukiwaniem. Skuteczne pozycjonowanie opiera się na optymalnej architekturze i taksonomii, aby zapewnić, że strony zawierają tematy treści wymagane do rangowania, oraz w celu zapewnienia, że ​​linki między tymi stronami przepływają z optymalną ilością uprawnień do najważniejszych stron.

Ale działa również w odwrotnej kolejności. Doświadczenie użytkownika również potrzebuje SEO. Wyszukiwanie zapewnia wskaźnik określający konkretne pragnienia, które użytkownicy szukają – jakie produkty chcą kupić i jakie informacje chcą zrozumieć. Te dane, zebrane z narzędzi do badania słów kluczowych i narzędzi analitycznych, prowadzą do powstania taksonomii i konwencji nazewnictwa stron, umożliwiając w ten sposób mniej rund kosztownych i czasochłonnych testów.

Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli 39 procent odbiorców będzie interesować się Twoimi treściami za pomocą wyszukiwania, musisz upewnić się, że Twoje cyfrowe doświadczenie jest optymalnie dostosowane do tych wyszukiwań.

Dlatego SEO musi być ostrożnie zarządzany każdego dnia. Bez ciągłego śledzenia, planowania i optymalizacji, aby kierować się we właściwym kierunku – i dostrzec problemy – naturalna wydajność wyszukiwania może szybko się obniżyć, zwłaszcza w przypadku zawsze rozwijających się algorytmów.

Google wyszukuje 95 procent wszystkich zapytań – 67 000 na sekundę. Piętnaście procent z nich to nowe zapytania, których Google nigdy wcześniej nie widział. Sam Google wydał ponad 80 głównych aktualizacji algorytmu od 2012 roku. Wydaje drobne usprawnienia średnio dwa dziennie.
Wiele zespołów

Dzisiejsze witryny zawierają ogromne ilości treści i elementów interaktywnych, napędzanych przez wiele zespołów, które prawdopodobnie pracują w silosach w całej organizacji. Twój zespół IT okresowo aktualizuje witrynę. Twój zespół marketingowy pracuje nad kampaniami i elementami redakcyjnymi. Twój zespół merchandisingowy wprowadza nowe produkty do sprzedaży. Twój zespół ds. Treści publikuje nowe artykuły i filmy. Wszystko to wpływa na wyniki wyszukiwania organicznego w witrynie.

Dzisiejsze witryny zawierają ogromne ilości treści i elementów interaktywnych, prowadzonych przez wiele zespołów …

Zespół ds. SEO musi wchodzić w interakcje ze wszystkimi tymi zespołami i wydawać harmonogramy, aby zapewnić, że kwestie związane z wyszukiwaniem organicznym są zintegrowane od samego początku. Zwiększy to prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku wyszukiwania i skróci czas reakcji, jeśli wydajność będzie mniejsza niż dodatnia.

Oczywiście, SEO nie jest jedynym czynnikiem. Inne dyscypliny i kanały nie powinny kłaniać się każdemu kaprysowi SEO. Muszą jednak współpracować, aby jeden obszar nie anulował pozostałych.

Idealne rozwiązanie SEO może oznaczać zmianę garstki atrybutów produktu w witrynie e-commerce w celu uporządkowania tych przedmiotów według trendów, takich jak koszulki sportowe lub hawajskie. Efekt marszczenia w tym projekcie SEO byłby ogromny, wpływając na IT, doświadczenie użytkownika, projektowanie, operacje, merchandising, copywriting i konieczność retagowania każdego produktu na stronie. Niemniej jednak byłoby to bardzo pomocne dla SEO.
Największy kanał

Najważniejsze jest to, że wyszukiwanie naturalne jest lub może być Twoim największym kanałem marketingowym. Jest niestabilny, o ile nie jest zarządzany ostrożnie. Nieprzewidywalne zmiany w algorytmach, trendy wyszukiwarek i Twoja własna strona czynią SEO złożonym. Daj mu zasoby, których potrzebuje, aby rosnąć i pozostać zdrowym, a to ci się odwdzięczy.

http://www.brugo.pl/
http://www.twojaprawda.pl/
https://dogin.pl/
https://redsms.pl/
https://staryswiat.com.pl/
https://www.redsonia.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.