Świąteczne strategie marketingowe dla Twojego sklepu

Nie ma znaczenia, czy posiadasz Shopify, BigCommerce, Magento lub WooCommerce te wakacyjne porady marketingowe przyciągną większy ruch do Twojego sklepu. Nie ma to jak święta, zwłaszcza jeśli chodzi o e-handel. Jest to decydujący czas w roku, w którym dostajesz tak wielki impuls, aby uzyskać gwiezdny czwarty kwartał. Jest znacznie większy niż tylko zdobycie nowej sprzedaży lub ołowiu, to rynek kupujących. Dostaniesz najwięcej sprzedaży w tym szczególnym czasie, ponieważ ludzie otrzymują prezenty dla siebie i innych. Posiadanie dobrych strategii pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i pozwoli Ci ustawić się na pierwszy kwartał nowego roku. Oto kilka świetnych strategii, które pomogą Ci uzyskać ten wakacyjny impuls w sezonie.
Give Just Because

Co mam na myśli przez to oświadczenie? Cóż, już jesteś w okresie dawania, czemu nie pójść z tym motywem? Pamiętaj, ludzie lubią dostawać gratisy lub coś, co dotyka ich serc. To nie jest zły pomysł, że dostają dodatkowy specjalny przedmiot, jeśli chodzi o święta. Nie musi to być nic ekstrawaganckiego, ale odrobina kreatywności i indywidualizacji idzie daleko.

Załóżmy, że możesz mieć spersonalizowanego renifera lub Świętego Mikołaja, abyś mógł pokazać swoją rodzinę. Może to być miły i pełen humoru gest, który wywołuje uśmiech na ich twarzy. Jako firma zajmująca się marketingiem, firmy mogą uwzględnić to w swojej sprzedaży i niech będą miłym dodatkiem, który sprawi, że ludzie poczują świąteczną atmosferę. To świetny sposób na zapewnienie doskonałej relacji między klientem a producentem. Daje także obu stronom szansę na kreatywność.

Klient zawsze może przekształcić ten projekt w fizyczną Kartkę świąteczną lub e-Kartkę. Możesz to ułatwić, jako darmowy zakup, aby móc go kupić. To tylko zwiększa wartość ich zakupu. Tego rodzaju emocjonalne połączenie naprawdę pomaga zdobyć klientów i potencjalnych klientów. To nie tylko transakcja jest prawdziwą rzeczą, która może dotknąć członka rodziny. Kiedy budujesz takie połączenie, jest to podstawa do podtrzymywania długoterminowych relacji biznesowych. Ponadto pokazuje trochę charakteru palców, ponieważ nie jesteś tylko osobą za komputerem próbującym promować. Wysyłasz pozytywną energię i dobrą wiarę na okres świąteczny.
Ułatw sobie wyszukiwanie treści świątecznych

www.gamesworld.com.pl
www.faberfaber.pl
www.pandasc.pl
zlotypionek.pl
www.planszowadabrowa.pl
www.grajcarnia.pl

Jeśli naprawdę chcesz zmaksymalizować sprzedaż w święta, ostatecznie musisz zbudować witrynę, aby pokazać, że faktycznie sprzedają rzeczy na Święta Dziękczynienia i Święta Bożego Narodzenia.

Możesz zacząć od stworzenia naprawdę ładnej strony głównej. Niech upiększy kolory jesieni w Święto Dziękczynienia, a zielone / czerwone na święta Bożego Narodzenia. To automatycznie przyciąga ludzi, ponieważ rozpoznają zmianę koloru na stronie. Jeśli nie odwiedzili Twojej witryny, kolory te powodują po prostu ciepłe uczucie, które sprawia, że ​​chcą poznać witrynę. Jeśli odwiedzili Twoją witrynę kilka razy, mogą chcieć zobaczyć zmianę estetyki.

Powinieneś również mieć świetny obraz, aby poinformować ich o wyprzedaży. W ten sposób mogą uzyskać prawo do tego, co się dzieje. Od tego momentu Twoim zadaniem jest ułatwienie wyszukiwania. Może to pomóc w kierowaniu ukierunkowanego ruchu i sprzedaży.

Jedną z kluczowych kwestii jest stworzenie wyszukiwania dla sprzedaży wakacyjnej, aby umożliwić Twojej wyszukiwarce rejestrowanie takich rzeczy, jak prezenty (wysokie i niskie), prezenty lub coś podobnego, aby ułatwić nawigację. To dobry sposób na oddzielenie produktów codziennego użytku od produktów, które są przeznaczone do sprzedaży w okresie świątecznym. W ten sposób nie ma zamieszania i możesz spojrzeć na dane, aby zobaczyć, które przedmioty były hitem w tym sezonie. Zwracanie uwagi na te dane z czasem może pomóc w podjęciu bardziej rozsądnych decyzji dotyczących promocji w okresie świątecznym.

twórz więcej osobistej relacji z danymi

Czy czujesz się o wiele lepiej, gdy budujesz prawdziwe i autentyczne połączenie z kimś, a nie tylko czynisz transakcję? Właśnie tego chcesz szczególnie w tym sezonie. Chodzi o dzielenie się i opiekę. Dane te pomogą ci dowiedzieć się o pewnych upodobaniach i antypatiach, które ostatecznie przyniosą lepszą wartość dla obu stron w dłuższej perspektywie.

Załóżmy, że dana osoba kupuje określony prezent dla członka rodziny, a nawet wysyła go na adres. Możesz przyjąć to zachowanie i promować lub promować coś, co ma wartość zbliżoną do pierwotnego przedmiotu. Na przykład, możesz mieć akcesorium do świątecznego przedmiotu, a nawet wysłać bezpłatne, dostosowane powitanie, aby przejść do prezentu. Wszystko zależy od szczególnego gustu tej osoby.

Istnieje prawdziwy dar wiedząc, co ta osoba lubi. Po pierwsze, możesz lepiej zaspokajać ich potrzeby i uczciwie sprawić, że będą bardziej zainteresowani Twoimi produktami. Po drugie, będą spędzać więcej czasu na swojej witrynie, patrząc nie tylko na te, które spieszyliście, ale na ogół chcą wiedzieć więcej o swojej marce. Po trzecie, możesz ostrożniej umieszczać produkty, które ludzie kupią. Ponadto oferuje platformę do testowania nowych rzeczy w oparciu o relacje już zbudowane.

To osobiste połączenie jest kluczem do długoterminowego sukcesu. Nigdy nie bierz tego za pewnik, ponieważ otworzysz drzwi, aby inne firmy wypełniły pustkę. Pamiętaj, że jeśli nie ułatwisz określonej potrzeby lub nie będziesz w pracy, ktoś inny chętnie zajmie twoje miejsce. Chcesz zawsze upewnić się, że dynamika pomiędzy klientem a producentem gra harmonijną melodię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.