Ultimate Guide to Instagram Hashtags

Czy wiesz, że ponad miliard ludzi korzysta z Instagramu co miesiąc? I to nie tak. Według Hootsuite ponad 500 milionów z nich uwielbia korzystać z platformy codziennie. Rynek ten jest bardzo ukierunkowany, a większość z nich obejmuje użytkowników poniżej 35 roku życia. Jest to dobry rynek do sprzedaży produktów. Dodaj: wtyczka WooCommerce jest coraz popularniejsza również na Instagramie.

Z tego powodu liczba sklepów internetowych na platformie wzrosła. 71% amerykańskich firm korzysta obecnie z Instagram do promowania swojej działalności. W rzeczywistości na Instagramie jest obecnie 25 milionów profili biznesowych. Oczekuje się, że w nadchodzących latach będzie rosnąć. Niektórzy sprzedawcy internetowi byli w stanie stworzyć pełnoetatową firmę tylko z poziomu platformy. Oznacza to, że nadal zarabiają pieniądze, nawet jeśli nie mają strony internetowej lub sklepu na innych platformach społecznościowych. Tak potężny jest Instagram.

Ponadto użytkownicy Instagram są bardzo otwarci na promocje produktów. W przeciwieństwie do Facebooka i poczty e-mail, w których użytkownicy często ignorują reklamy, Instagram oferuje niezakłócony widok reklam w mobilnych gadżetach. Użytkownik widzi tylko reklamę i nic więcej. A ponieważ korzysta z obrazów, pozwala to na lepsze zachowanie umysłowe reklamodawców. Dzięki temu nie dziwi fakt, że ponad 75% użytkowników Instagrama kupuje za pośrednictwem platformy. W rzeczywistości używają go nawet do wyszukiwania innych produktów poprzez hashtagi.

Jednym ze sposobów, w jaki marketing na Instagramie jest tak skuteczny, są hashtagi. Dzięki temu sprzedawcy mogą odkrywać swoje posty dzięki wbudowanemu systemowi wyszukiwania Instagram. W tym artykule dowiesz się, czym jest hashtag, dlaczego jest on przydatny w Twojej firmie i jak możesz go wykorzystać do zwiększenia ruchu i sprzedaży.
Co to jest hasztag?

Hashtag to słowo ze znakiem „#” na początku. Zazwyczaj jest dodawany do postów na Instagramie i działa jako linki do innych postów lub zdjęć w tej samej kategorii. Jeśli słowa kluczowe są używane w wyszukiwarkach, hashtagi są używane w kanałach mediów społecznościowych. Dzięki temu użytkownicy mogą przeszukiwać wszystkie posty i znaleźć te, których najbardziej potrzebują.
Dlaczego Hashtagi są użyteczne w Twojej firmie

Hashtagi są przydatne w Twojej firmie, ponieważ mogą ci pomóc na trzy sposoby.
Hashtagi pomagają odkryć

Jak już wspomniano, hashtagi umożliwiają przeszukiwanie zawartości na Instagramie. Jeśli dodasz hashtag do zdjęcia, to zdjęcie pojawi się w wynikach wyszukiwania, gdy ktoś wyszuka dany hashtag. Pomoże to znaleźć Twoją markę.

UWAGA: Hashtagi mogą działać tylko wtedy, gdy Twój Instagram jest publiczny. Jeśli Twoje konto jest prywatne, nikt Cię nie znajdzie, nawet jeśli dodasz hashtagi do swoich zdjęć. Pamiętaj, aby ustawić swój profil na publiczny, jeśli chcesz doświadczyć dodatkowego ruchu z mediów społecznościowych z hashtagów.
Hashtagi łączą Cię ze swoją branżą

Hashtagi są często tematyczne. Oznacza to, że jeśli dodasz konkretny hashtag do swojego zdjęcia, są też inne osoby, które robią to samo. Z tego powodu hashtagi pozwalają łączyć się z ludźmi z Twojej branży. Jeśli więc opublikowałeś zdjęcie, łatwo znajdziesz inne zdjęcie z tymi samymi hashtagami. Jest to bardzo przydatne, jeśli chcesz połączyć się ze swoją branżą lub chcesz mieć wpływ na marketing.
Hashtags Pomóż uzyskać większy ruch na swoim profilu na Instagramie

Dzięki zwiększeniu wykrywalności profilu w wyszukiwarce Instagram uzyskasz większy ruch na swoich postach. Jeśli Twoje posty są warte uwagi, przekonasz się, że proste dodawanie hashtagów do twoich postów będzie już generować kilka polubień i komentarzy do Twoich zdjęć. Zwiększy to zasięg na Instagramie. Jest to przydatne, zwłaszcza jeśli prowadzisz witrynę e-commerce z różnymi produktami. Dzięki hashtagom potencjalni klienci znajdą Twój profil i kupią od Ciebie.
Jak używać Hashtagów do promowania swojej firmy

Znajomość hashtagów różni się od rzeczywistego używania w Twojej firmie. Widziałem firmy na Instagramie, które są całkowicie nowe, ale dzięki hashtagom udaje im się zdobyć więcej sympatii, obserwatorów i sprzedaży. Chodzi o wykorzystanie pełnych możliwości hashtagów. W tej sekcji nauczysz się różnych sposobów używania hashtagów w celu zwiększenia ruchu i sprzedaży.

KROK 1: Badania hashtagów

Po pierwsze, powinieneś nauczyć się przeszukiwać hashtagi. Nie będziesz wiedział, jakich hashtagów użyć do swoich postów, jeśli ich nie znasz. Są czymś więcej niż tylko używaniem ogólnych słów kluczowych z możliwością wyszukiwania. Chodzi o znajomość właściwej kombinacji słów kluczowych używanych przez większość użytkowników Instagram.

Na przykład użytkownicy uwielbiają dodawać słowo „insta” do głównego hashtaga. Jeśli więc mają zdjęcie z jedzeniem, będą mieli hashtag „instafood”. To samo dotyczy innych, takich jak „instatravel”, „instadrink” i podobne. To samo jest słowo „gram”. Używają słów kluczowych takich jak „foodstagram” lub „kawaiistagram”. Chodzi o badanie Twojej branży i poznanie hashtagów, z których korzystają najbardziej.

Aby wyszukać hashtagi, po prostu przejdź do sekcji odkryć swojej aplikacji Instagram. Tam możesz wpisać słowo kluczowe, a następnie wybrać hashtagi. Jedno słowo często ujawnia więcej powiązanych hashtagów. To daje wyobrażenie o tym, jakie hashtagi używają twoi odbiorcy.

UWAGA: Podczas wyszukiwania hashtagów Instagram pokazuje teraz posty o najwyższym zaangażowaniu. Uważam, że lepiej jest przejść do nowszej opcji. W ten sposób znajdziesz wszystkie najnowsze posty z hashtagiem. Są one bardziej użyteczne niż naprawdę stare zdjęcia z dużą liczbą polubień.

KROK 2: Umieść hashtagi w sekcji komentarzy

Częstym błędem w umieszczaniu hashtagów jest umieszczenie ich w głównym opisie swoich postów. Jeśli to zrobisz, zdjęcie otrzyma serię hashtagów zamiast właściwego podpisu. Chociaż było to do zaakceptowania 3 lata temu, nie jest już tak do przyjęcia. Zamiast umieszczać hashtagi bezpośrednio w podpisie, lepiej napisać podpis i umieścić serię hashtagów w komentarzu. W ten sposób hashtagi nadal pozwalają na wykrycie Twojego postu, ale nie będą tłumiły sekcji napisów.

KROK 3: Włącz Hashtagi do swojego podpisu

W związku z brakiem stłoczenia podpisu hashtagami, powinieneś spróbować umieścić hashtagi w swoim podpisie. Na przykład zamiast umieszczania hashtagów „#instadessert #desserstagram #foodie #foodpic #foodstagram” w swoim poście żywnościowym. Możesz dołączyć to do swojego podpisu w ten sposób. „Ostatnio czuję się tak dobrze. Oto zdjęcie idealne dla #dessertstagram. ” Jak widać, hashtagi są zawarte w frazie, a nie są wyświetlane jako kilka słów kluczowych. W ten sposób wygląda to bardziej naturalnie.

KROK 4: Spójrz na podobne profile Instagram

Od tego momentu możesz nadal zastanawiać się nad typem słów kluczowych, których powinieneś używać w hashtagach. Cóż, nie ma zestawu słów kluczowych, które są dla Ciebie odpowiednie. Wszystko zależy od twoich badań. Gdy to zrobisz, pomoże ci to spojrzeć na podobne profile Instagram.

Możesz to zrobić na dwa sposoby.

Po pierwsze, możesz spojrzeć na profile, które pojawiają się podczas wyszukiwania określonego słowa kluczowego. Kiedy korzystasz z funkcji wyszukiwania Instagram, przekonasz się, że w wyniku otrzymasz kilka profili. Możesz kliknąć na te profile, aby zobaczyć ich zdjęcia i jakie tagi używają.

Innym sposobem jest wyszukanie hashtagu i obejrzenie zdjęć, które go używają. Istnieje ogromna szansa, że ​​zdjęcia, które używały hashtaga, którego szukałeś, używają również innych hashtagów. Możesz teraz zbierać te hashtagi na swój własny post.

PRO TIP: Istnieją teraz aplikacje generatora hashtagów, które tworzą dla Ciebie hashtagi. To może skrócić czas badań o połowę. Jedyne, co musisz zrobić, to podać słowo kluczowe seed i automatycznie wygeneruje serię hashtagów, które możesz skopiować i wkleić do swoich postów. Przykładem tego jest AllHashtag i Ingramer .

KROK 5: Użyj markowych hashtagów

Hashtagi nie są ograniczone do słów kluczowych. Możesz również wykorzystać swoją markę i odmiany swojej marki, aby promować swoją firmę. Markowe hashtagi doskonale nadają się do śledzenia wzmianek. W ten sposób wiesz, kto promuje Twoją firmę.

UWAGA: Aby to działało, musisz poinformować odbiorców, że masz hashtag marki. Następnie powinieneś poinstruować ich, aby używali tego hashtaga za każdym razem, gdy o tobie mówią. Możesz połączyć to z marketingiem polecającym, abyś mógł je nagradzać za każdym razem, gdy o Tobie wspominają. To zachęci ich do ciągłego korzystania z hashtagu, aby ich rodzina i przyjaciele mogli poznać Twoją firmę.

KROK 6: Użyj hashtagów w marketingu wpływów

Hashtagi są również przydatne w marketingu influencerów. Jeśli zdecydujesz się pracować z konkretnym czynnikiem, możesz stworzyć dedykowany hashtag właśnie w tym celu. To może zrobić wiele rzeczy dla Twojej firmy. Po pierwsze, może wzmocnić twoją wiarygodność. To pokaże, że jesteś firmą, której można zaufać. Po drugie, może poprawić twój dowód społeczny. Hashtag umocni twoją relację z wpływowym w umysłach twoich potencjalnych klientów. Jeśli więc zobaczą wpływowego, mogą również myśleć o tobie.

KROK 7: Użyj hashtagów do sortowania zdjęć w kategorie

Prowadzisz sklep internetowy z Instagramem? Nie ma problemu! Hashtagi mogą pomóc w sortowaniu produktów w kategorie. Niektórzy sprzedawcy używają hashtagów do oznaczania dostępnych przedmiotów i przedmiotów, które są wyprzedane. W ten sposób ich kupujący będą wiedzieć, który element jest nadal dostępny, po prostu klikając hashtag. Dobrze jest również, jeśli wysyłasz wiele produktów dziennie. Dzięki hashtagowi możesz sortować swoje produkty, aby klienci zobaczyli tylko produkty, którymi są zainteresowani. Dzięki hashtagowi będą mogli filtrować Twoje posty.

KROK 8: Użyj hashtagów do konkursów i wydarzeń

Jest powód, dla którego są dedykowane hashtagi na wesela i imprezy. To nie tylko do sortowania zdjęć, ale także do celów promocyjnych. Te hashtagi są często unikalne dla tego wydarzenia. Na wesela jest dowcipnym połączeniem imion pary młodej. Liczy się to, że jest niezapomniany. W ten sposób osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu, mogą z łatwością korzystać z niego i znajdować posty, które dotyczą wydarzenia.

Również hashtagi są idealne do konkursów. Możesz uruchomić konkurs, w którym wymagasz od obserwujących udostępnienia zdjęcia na Instagramie. Następnie mogą użyć hashtaga, aby łatwo znaleźć ich posty. To jest świetne na prezenty. Ma również szansę zwiększyć liczbę obserwujących.

PRO TIP: Połącz konkursy z marketingiem influencerów i masz jeden skuteczny sposób na promocję na swoim rynku. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć wpływowego, którego zwolennicy odnoszą się do Twojej firmy. Stamtąd możesz zorganizować z nimi konkurs. Po prostu podaj nagrodę, a oni zrobią promocję. Możesz również połączyć to z połączonym pomysłem hashtaga z drugiego kroku. Po prostu połącz swoją markę z nazwą osoby, która ma wpływ i masz potężny hashtag, który może zwiększyć twoją wiarygodność, ruch i sprzedaż za jednym razem.

Hashtagi są naprawdę potężne. Może się wydawać, że jest to zwykłe słowo dołączone do powiązanych zdjęć na Instagramie, ale jest to niewykorzystane narzędzie marketingowe, które zwiększa ruch i sprzedaż Twojej firmy. Ważne jest, aby nie tylko używać hashtagów, ale także rozumieć logikę, z której korzystają użytkownicy. Pozwoli ci to twórczo myśleć o nowych hashtagach, które możesz wykorzystać do swoich postów.

Co sądzisz o hashtagach? Czy zamierzasz go użyć w swoim następnym poście na Instagramie? Naprawdę nie masz nic do stracenia. Dodawanie hashtagów do Twojego postu jest bezpłatne. Oferuje bezpłatną promocję na platformie Instagram. Jeśli chcesz więcej ekspozycji, możesz uruchomić niektóre reklamy. Ale hashtagi oferują darmowy sposób na zwiększenie ruchu i sprzedaży do firmy.

http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.